Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.04.2015 14:00 Publikacja: 04.04.2015 14:00
Foto: Fotorzepa, Tomasz Jodłowski TJ Tomasz Jodłowski
To największy skok w ścisłej czołówce piątce najpopularniejszych w Polsce marek, a w pierwszej dziesiątce rankingu popularności wyższy wzrost uzyskał jedynie Nissan (31,5 proc.), zajmujący pozycję siódmą. Po trzech miesiącach sprzedaż Opla zbliżyła się do 8 tys. sztuk, co umacnia czwartą pozycję marki i daje 8,73-procentowy udział w rynku, o prawie 2 punkty procentowe większy niż rok wcześniej.
Miniony kwartał był dla Opla w Polsce rekordowy od 2010 roku. W samym marcu producent sprzedał 3070 aut osobowych i dostawczych do 3,5 tony. Łączna sprzedaż wszystkich typów samochodów po trzech miesiącach sięgnęła 6893 sztuk.
Celujemy w ponad 2 mld zł przychodów rocznie i ekspansję zagraniczną – mówi Michał Wróblewski, prezes Rockfinu.
Polska zmaga się z nadprodukcją OZE. KE planuje zakaz importu rosyjskiego gazu od 1 stycznia 2026 roku. Trump ni...
Wyzwania i szanse transformacji energetycznej były tematem nowego odcinka podcastu „E.ON Talks”. Uczestniczące w...
Sieć telewizyjna CNBC, powołując się na ekspertów, twierdzi, że smartfon firmy Trump Organization prawdopodobnie...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Amerykańska firma zajmująca się testami DNA, 23andMe, została ukarana grzywną w wysokości 2,31 mln funtów (około...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas