Awanse: Konrad Skórczyński dyrektorem ds. obsługi klienta w UPC Polska

Publikacja: 10.04.2015 09:59

Konrad Skórczyński, do tej pory starszy kierownik Centrum Wsparcia Technicznego, od kwietnia pełni obowiązki Dyrektora Obsługi Klientów w UPC Polska - poinformowała dziś sieć telewizji kablowej.

Konrad Skórczyński odpowiedzialny jest za tworzenie i wdrażanie strategii obsługi klientów. Do jego głównych obowiązków należy rozpoznawanie potrzeb klientów, kreowanie i wdrażanie rozwiązań odpowiadających na te potrzeby, a także ścisła współpraca ze wszystkimi działami w firmie, w celu optymalizacji obsługi klientów. Do jego zadań należy też tworzenie koncepcji rozwiązań technologicznych i organizacyjnych mających na celu budowanie dobrych relacji z klientami we wszystkich kanałach kontaktu.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Poczta Polska staje na nogi? Wyraźna poprawa wyników
Biznes
Aktywa oligarchów trafią do firm i osób w Unii poszkodowanych przez rosyjski reżim
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne