Po Apple Watch i MacBooki ustawiła się wirtualna kolejka

Od czterech do sześciu tygodni wynosi obecnie czas oczekiwania na najnowsze produkty Apple – "mądry" zegarek Apple Watch oraz najnowszy MacBook.

Publikacja: 13.04.2015 19:12

Po Apple Watch i MacBooki ustawiła się wirtualna kolejka

Foto: Bloomberg

W ciągu pierwszego weekendu przedsprzedaży, tylko w USA złożono 957 tys. zamówień na Apple Watch. Oprócz Stanów Zjednoczonych nowy gadżet oferowany jest obecnie w Australii, Kanadzie, Chinach, Francji, Niemczech, Hongkongu, Japonii i Wielkiej Brytanii. W USA aż 62 proc. zamawiających kupowało, tańszą, sportową wersję Apple Watch.

W odróżnieniu od poprzednich debiutów kultowych gadżetów, Apple tym razem nie sprzedaje swoich "mądrych" zegarków bezpośrednio w sklepach. Zamiast tego można od 10 kwietnia składać bezpośrednie zamówienia w internetowym sklepie firmy. Wysyłka niektórych wersji gadżetu ma ruszyć już 24 kwietnia, ale w przypadku innych jest opóźniona aż do lata. Już teraz zamawiający Apple Watch będą musieli czekać przynajmniej do czerwca na najtańsze (w USA cena od 349 dol, w górę) zegarki z serii sportowej z 38 milimetrowym ekranem. Także wysyłka droższych 42-milimetrowych zegarków opóźniona jest o 4-6 tygodni.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej