Po Apple Watch i MacBooki ustawiła się wirtualna kolejka

Od czterech do sześciu tygodni wynosi obecnie czas oczekiwania na najnowsze produkty Apple – "mądry" zegarek Apple Watch oraz najnowszy MacBook.

Publikacja: 13.04.2015 19:12

Po Apple Watch i MacBooki ustawiła się wirtualna kolejka

Foto: Bloomberg

W ciągu pierwszego weekendu przedsprzedaży, tylko w USA złożono 957 tys. zamówień na Apple Watch. Oprócz Stanów Zjednoczonych nowy gadżet oferowany jest obecnie w Australii, Kanadzie, Chinach, Francji, Niemczech, Hongkongu, Japonii i Wielkiej Brytanii. W USA aż 62 proc. zamawiających kupowało, tańszą, sportową wersję Apple Watch.

W odróżnieniu od poprzednich debiutów kultowych gadżetów, Apple tym razem nie sprzedaje swoich "mądrych" zegarków bezpośrednio w sklepach. Zamiast tego można od 10 kwietnia składać bezpośrednie zamówienia w internetowym sklepie firmy. Wysyłka niektórych wersji gadżetu ma ruszyć już 24 kwietnia, ale w przypadku innych jest opóźniona aż do lata. Już teraz zamawiający Apple Watch będą musieli czekać przynajmniej do czerwca na najtańsze (w USA cena od 349 dol, w górę) zegarki z serii sportowej z 38 milimetrowym ekranem. Także wysyłka droższych 42-milimetrowych zegarków opóźniona jest o 4-6 tygodni.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Kto zostanie nowym prezydentem. Czym żyje Europa. Jak zmienia się świat. Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Biznes
Cła Trumpa nielegalne? Cyfrowa suwerenność Europy i plan ratunkowy Niemiec
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Biznes
Drugi kwartał w CD Projekcie powinien być całkiem dobry
Materiał Promocyjny
Demografia i niepewność regulacyjna to niejedyne wyzwania dla handlu
Biznes
Umiarkowany optymizm polskiego biznesu
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes
XTPL mocno wierzy w swoją technologię. Chce mocno zwiększyć sprzedaż
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont