Hoop gasi już nie tylko pragnienie

Polacy wydają na wody butelkowane ponad 3,3 mld zł. Walkę o rynek zaczyna Arctic z dodatkami.

Publikacja: 06.07.2015 12:26

Hoop gasi już nie tylko pragnienie

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz Rafał Guz

Reklamowana przed laty przez modelką Cindy Crawford woda Arctic pojawiła się na rynku w odmienionej butelce i z nowym logo pod koniec lutego tego roku. Teraz dołączyły do niej tzw. wody funkcjonalne.

Napój funkcjonalny Arctic + dostępny jest w trzech wariantach smakowych: kiwi z kofeiną, rabarbar z guaraną oraz ananas z cynkiem. - Nasze społeczeństwo dość późno otwiera się na cały segment żywności funkcjonalnej. Najpierw weszliśmy w fazę, zdrowego odżywiania, która trwa w Polsce od kilku lat - komentuje Patrycja Giurko, marketing menedżer Hoop Polska.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Amerykańska firma będzie produkować więcej półprzewodników w USA
Biznes
Kanada uderza w dwór i krewnych Putina oraz byłą szefową MSZ Austrii
Materiał Promocyjny
Rockfin na fali wznoszącej
Biznes
Za dużo OZE w Polsce? Zakaz rosyjskiego gazu. Sukces Airbusa na Airshow w Paryżu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Biznes
Sprawiedliwa, konkurencyjna i akceptowalna dla przedsiębiorców transformacja