Hoop gasi już nie tylko pragnienie

Polacy wydają na wody butelkowane ponad 3,3 mld zł. Walkę o rynek zaczyna Arctic z dodatkami.

Publikacja: 06.07.2015 12:26

Hoop gasi już nie tylko pragnienie

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz Rafał Guz

Reklamowana przed laty przez modelką Cindy Crawford woda Arctic pojawiła się na rynku w odmienionej butelce i z nowym logo pod koniec lutego tego roku. Teraz dołączyły do niej tzw. wody funkcjonalne.

Napój funkcjonalny Arctic + dostępny jest w trzech wariantach smakowych: kiwi z kofeiną, rabarbar z guaraną oraz ananas z cynkiem. - Nasze społeczeństwo dość późno otwiera się na cały segment żywności funkcjonalnej. Najpierw weszliśmy w fazę, zdrowego odżywiania, która trwa w Polsce od kilku lat - komentuje Patrycja Giurko, marketing menedżer Hoop Polska.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca