Reklama

Hoop gasi już nie tylko pragnienie

Polacy wydają na wody butelkowane ponad 3,3 mld zł. Walkę o rynek zaczyna Arctic z dodatkami.

Publikacja: 06.07.2015 12:26

Hoop gasi już nie tylko pragnienie

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz Rafał Guz

Reklamowana przed laty przez modelką Cindy Crawford woda Arctic pojawiła się na rynku w odmienionej butelce i z nowym logo pod koniec lutego tego roku. Teraz dołączyły do niej tzw. wody funkcjonalne.

Napój funkcjonalny Arctic + dostępny jest w trzech wariantach smakowych: kiwi z kofeiną, rabarbar z guaraną oraz ananas z cynkiem. - Nasze społeczeństwo dość późno otwiera się na cały segment żywności funkcjonalnej. Najpierw weszliśmy w fazę, zdrowego odżywiania, która trwa w Polsce od kilku lat - komentuje Patrycja Giurko, marketing menedżer Hoop Polska.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Cyberbezpieczeństwo – regulacje niezbędne, ale w granicach rozsądku
Biznes
Wojna handlowa powraca, program Orka i bunt europejskiego przemysłu
Biznes
Przemysław Kuna, prezes UKE: Jestem i będę niezależnym regulatorem
Biznes
Startuje e-Board of Directors!
Biznes
Renault na czarnej liście Kremla. Symboliczny wpis
Reklama
Reklama