Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.07.2015 12:33 Publikacja: 07.07.2015 12:33
Foto: Fotorzepa/Krzysztof Skłodowski
Ogółem w I półroczu InPost dostarczył użytkownikom serwisu 1,9 mln przesyłek. Jak podkreśla Sebastian Anioł, prezes InPostu, strategicznym celem na najbliższe lata jest zbudowanie przez spółkę pozycji lidera na rynku dostaw dla handlu on-line. - Jesteśmy zadowoleni z dynamiki wzrostu wolumenu zrealizowanych przesyłek w II kwartale. Ponad 500 tys. klientów więcej wybrało jeden ze sposobów dostawy oferowanych przez InPost. Co więcej, zanotowaliśmy wzrost zarówno w segmencie listów, jak i paczek - dodaje.
Rolls-Royce, odznaki Blue Peter i mozaika od Zełenskiego – to tylko niektóre z prezentów, jakie według danych Pa...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Taylor Swift wykupiła prawa do oryginalnych nagrań swoich pierwszych sześciu albumów studyjnych. Jak wymieniła,...
Zrównoważony rozwój staje się kluczowym elementem strategii biznesowej wielu polskich firm. Właściciele małych i...
Agencja Uzbrojenia w piątek zawarła z Mesko (PGZ) umowę na dostawę amunicji czołowej 120 mm za 150 mln zł. Chodz...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Przez dziesięciolecia Liechtenstein był rajem podatkowym dla bogaczy z całego świata. Dziś stał się pułapką dla...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas