Aktualizacja: 30.08.2015 14:15 Publikacja: 30.08.2015 14:15
Niemieckie firmy zastanawiają się, ile samochodów wysłać do Chin i do Stanów, a dealerzy za oceanem spodziewają się więcej pojazdów sportowo-użytkowych Mercedesa, Audi i BMW. Trwający dłużej spadek popytu może skłonić producentów do eksportowania więcej pojazdów powstałych w chińskich fabrykach albo do wzięcia na siebie krótkoterminowych kosztów zmniejszenia produkcji. Większość globalnych firm ma w Chinach duże zakłady produkcyjne i chce je utrzymać. Przedstawiciel sektora twierdzi, że Chiny są w dalszym ciągu rynkiem wzrostowym w dłuższej perspektywie, nawet jeśli to tempo nieco zwolni.
W środę rusza w Brukseli dyskusja nad 17. pakietem antyrosyjskich sankcji. Na czarnej liście jest 100 tankowców...
Unia Europejska kończy z rosyjskimi surowcami energetycznymi. Polska motoryzacja notuje 70-procentowy spadek pro...
Dla polskiego sektora motoryzacyjnego, należącego do największych dostawców części i komponentów dla fabryk w Eu...
Gospodarstwom domowym, oprócz gazu ziemnego, oferujemy urządzenia, które poprawiają komfort życia w domu oraz us...
Biały Dom szykuje nowe sankcje na Rosję, bo zmusić Kreml do zakończenia konfliktu na Ukrainie. Erste Group przej...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas