Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.08.2015 14:15 Publikacja: 30.08.2015 14:15
Niemieckie firmy zastanawiają się, ile samochodów wysłać do Chin i do Stanów, a dealerzy za oceanem spodziewają się więcej pojazdów sportowo-użytkowych Mercedesa, Audi i BMW. Trwający dłużej spadek popytu może skłonić producentów do eksportowania więcej pojazdów powstałych w chińskich fabrykach albo do wzięcia na siebie krótkoterminowych kosztów zmniejszenia produkcji. Większość globalnych firm ma w Chinach duże zakłady produkcyjne i chce je utrzymać. Przedstawiciel sektora twierdzi, że Chiny są w dalszym ciągu rynkiem wzrostowym w dłuższej perspektywie, nawet jeśli to tempo nieco zwolni.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
To pierwszy raz, gdy Polak znalazł się w gronie najlepszych dyrektorów zarządzających na świecie. Jest nim Jacek...
- Grupa Bumech, która jest m.in. właścicielem kopalni węgla PG Silesia w Czechowicach-Dziedzicach, zamierza wspó...
Zarówno Microsoft jak i Meta opublikowały lepsze wyniki za drugi kwartał, niż oczekiwano. Ich akcje mocno zyskiw...
Po 22 latach zrezygnował ze stanowiska prezesa Amiki, choć nadal jest głównym akcjonariuszem spółki. W pożegnaln...
W piątek ma wreszcie zostać podpisana umowa na zakup kolejnych 180 czołgów K2 i 80 pojazdów towarzyszących. Jej...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas