Aktualizacja: 14.09.2015 14:42 Publikacja: 14.09.2015 14:42
Foto: AFP
I producenci, i handlowcy chcą wykorzystać zaplanowaną na 18 grudnia premierę kolejnego, siódmego już odcinka sagi – "Gwiezdne Wojny: przebudzenie Mocy" ("Star Wars: The Force Awakens") i zbliżający się wielkimi krokami sezon świątecznych zakupów. To okres, w którym sklepy lub działy z zabawkami notują nawet do 70 proc. rocznych obrotów. Jest o co walczyć – według szacunków Piper Jaffray, tylko w 2015 roku sprzedaż produktów licencjonowanych przez Disneya i związanych z "Gwiezdnymi Wojnami" przyniesie 3 miliardy dolarów obrotów. Z kolei prognoza Macquarie Research na najbliższe 12 miesięcy mówi o wzroście obrotów do 5 miliardów dolarów. - W tym roku nie da się pominąć gadżetów z "Gwiezdnych Wojen" – zapowiada Joel Bines ekspert firmy konsultingowej AlixPartners. – To będzie absolutny przebój.
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas