Do sukcesu Telepizzy w dużej mierze przyczyniła się zmiana wizerunku lokali. Firma wprowadza obsługę kelnerską w części restauracji oraz poszerza menu o nowe dania. Pizzerie w nowej odsłonie funkcjonują w Markach, Kościerzynie, Mrokowie, Jaworznie, Krakowie oraz w Warszawie. Każda z restauracji zaczęła zarabiać już w pierwszym miesiącu działalności.
– Widzimy, że kierunek przyjętych zmian wpływa bardzo pozytywnie zarówno na postrzeganie marki przez klientów jak i zyski z prowadzonej działalności, jakie osiągają nasi franczyzobiorcy. W związku z tym będziemy kontynuować rozpoczętą strategię zmian – mówi Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju Telepizza Poland.
W tym roku franczyzodawca zamierza uruchomić jeszcze cztery pizzerie franczyzowe w nowym formacie. Placówki będą funkcjonowały w Nakle, Bełchatowie, Jeleniej Górze i Warszawie.
Oprócz otwarć w tradycyjnym modelu pizzerii, w 2015 r. Telepizza postawiła na rozwój mobilnego formatu gastronomicznego – tzw. foodtrucków. Wszystkie te zmiany wprowadzone w ostatnim czasie zaowocowały pozytywnymi wynikami sprzedażowymi - w ostatnim kwartale pierwszego półrocza obroty wzrosły o ponad 10 proc.
Dobre wyniki sprzedażowe Telepizzy wpisują się we wzrostowy trend na rynku gastronomicznym. Jak przewiduje firma badawcza PMR, polski rynek gastronomii hotelowej, restauracyjny oraz cateringu (HoReCa) wzrośnie w tym roku o 3,4 proc. do 24,2 mld. Dobra koniunktura utrzyma się w branży przez resztę dekady, a jej szczyt ma przypadać na 2017 r.