Aktualizacja: 17.09.2015 14:42 Publikacja: 17.09.2015 14:42
Foto: Bloomberg
Do sukcesu Telepizzy w dużej mierze przyczyniła się zmiana wizerunku lokali. Firma wprowadza obsługę kelnerską w części restauracji oraz poszerza menu o nowe dania. Pizzerie w nowej odsłonie funkcjonują w Markach, Kościerzynie, Mrokowie, Jaworznie, Krakowie oraz w Warszawie. Każda z restauracji zaczęła zarabiać już w pierwszym miesiącu działalności.
– Widzimy, że kierunek przyjętych zmian wpływa bardzo pozytywnie zarówno na postrzeganie marki przez klientów jak i zyski z prowadzonej działalności, jakie osiągają nasi franczyzobiorcy. W związku z tym będziemy kontynuować rozpoczętą strategię zmian – mówi Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju Telepizza Poland.
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas