Telepizza zwiększyła sprzedaż

W I półroczu Telepizza zanotowała najwyższą sprzedaż w ostatnich czterech latach. To m.in. efekt otwarcia nowych lokali, zmiana wystroju i uruchomienia foodtrucków.

Publikacja: 17.09.2015 14:42

Telepizza zwiększyła sprzedaż

Foto: Bloomberg

Do sukcesu Telepizzy w dużej mierze przyczyniła się zmiana wizerunku lokali. Firma wprowadza obsługę kelnerską w części restauracji oraz poszerza menu o nowe dania. Pizzerie w nowej odsłonie funkcjonują w Markach, Kościerzynie, Mrokowie, Jaworznie, Krakowie oraz w Warszawie. Każda z restauracji zaczęła zarabiać już w pierwszym miesiącu działalności.

– Widzimy, że kierunek przyjętych zmian wpływa bardzo pozytywnie zarówno na postrzeganie marki przez klientów jak i zyski z prowadzonej działalności, jakie osiągają nasi franczyzobiorcy. W związku z tym będziemy kontynuować rozpoczętą strategię zmian – mówi Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju Telepizza Poland.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP
Biznes
Komputronik pozyskał inwestora. Kurs szybuje
Biznes
Jak obniżyć ceny mieszkań? Cła na nawozy i plan podatkowy Trumpa
Biznes
Będą cła na nawozy z Rosji i Białorusi. Grupa Azoty częściowo zadowolona