Katowicki producent promował tytuł na targach ACE Fair w Korei, gdzie goście odwiedzający stoisko mogli obejrzeć m.in. zapowiedź gry opowiadającej historię tragedii rosyjskiej łodzi podwodnej.
- Dzięki technologii 4K posiadacze tego typu wyświetlaczy będą mogli w pełni wykorzystać ich możliwości. Planujemy także użyć fotoskanu do tworzenia postaci. Proces kreacji polega na tym, że prawdziwy aktor jest skanowany i w ten sposób jego postać zostaje transponowana do gry - tłumaczy Michał Stępień, prezes Jujubee.
Jak podkreśla technologia ta zapewnia bardzo duży realizm rozgrywki, a stworzony bohater wygląda "jak żywy". - Na tym etapie nie chcielibyśmy zdradzać więcej szczegółów - ucina Stępień.
Katowickie studio będzie również obecne na tegorocznej edycji Poznań Game Arena, która zaplanowana jest w dniach 16-18 października. Spółka promuje nie tylko „Kursk", ale także grę „Spellcrafter". Studio zapowiedziało już wydanie popularnego tytułu na komputery z systemem Mac a także produkcję wersji pudełkowej gry w Polsce i Niemczech. Umowa z polskim wydawcą IQ Publishing została już podpisana.
Spellcrafter jest jedną z pierwszych produkcji katowickiego studia. Jak tłumaczą w Jujubee, tytuł szybko zyskał zainteresowanie pasjonatów gier m.in. dzięki fabule osadzonej w fantastycznym świecie i niespotykanej metodzie rzucania zaklęć.