Aktualizacja: 13.10.2015 15:07 Publikacja: 13.10.2015 14:11
Foto: materiały prasowe
– To pierwsze rozszerzenie do gry w naszej historii. Liczymy, że dodatkowa zawartość udostępniona dzisiaj graczom, pozwoli im po raz kolejny przeżyć fascynujące przygody w świecie Wiedźmina. „Serca z Kamienia", dostępne zarówno w formie pojedynczego dodatku, jak i w pakiecie z drugim dodatkiem, są dla nas istotnym produktem również od strony komercyjnej – mówi Adam Kiciński, prezes CD Projekt. Spółka liczy, że kampania promocyjna dedykowana najnowszemu tytułowi wpłynie również na sprzedaż podstawowej edycji „Wiedźmina 3: Dziki Gon". – To jest szczególne istotne w nadchodzącym okresie przedświątecznym. Chcemy być widoczni w sklepach, mediach i internecie – podkreśla szef CD Projekt.
Elon Musk, dotychczas aktywnie udzielający się zarówno w kampanii wyborczej, jak i obecnej administracji prezyde...
Władze Czarnogóry nie raz zapewniały, że przestrzegają sankcji antyrosyjskich. Oligarcha Oleg Deripaska jest obj...
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas