– To pierwsze rozszerzenie do gry w naszej historii. Liczymy, że dodatkowa zawartość udostępniona dzisiaj graczom, pozwoli im po raz kolejny przeżyć fascynujące przygody w świecie Wiedźmina. „Serca z Kamienia", dostępne zarówno w formie pojedynczego dodatku, jak i w pakiecie z drugim dodatkiem, są dla nas istotnym produktem również od strony komercyjnej – mówi Adam Kiciński, prezes CD Projekt. Spółka liczy, że kampania promocyjna dedykowana najnowszemu tytułowi wpłynie również na sprzedaż podstawowej edycji „Wiedźmina 3: Dziki Gon". – To jest szczególne istotne w nadchodzącym okresie przedświątecznym. Chcemy być widoczni w sklepach, mediach i internecie – podkreśla szef CD Projekt.
„Serca z Kamienia" jeszcze przed premierą zdobyło bardzo dobre recenzje dziennikarzy branżowych. Serwis Eurogamer.pl przyznał dodatkowi rekomendacje redakcji i ocenę 9/10. „Serca z Kamienia" otrzymują również świetne noty od czołowych zagranicznych serwisów: GameSpot.com 9/10 i ocena „Superb", IGN 9/10 i ocena „Amazing".
Dodatek jest dostępny w wersji cyfrowej na komputery PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Oprócz dystrybucji cyfrowej, „Serca z Kamienia" zostały wydane również w limitowanej edycji pudełkowej (w Polsce w cenie 79,99 zł). Wewnątrz kolekcjonerskiego pudełka znajduje się kod do pobrania dodatku oraz zestaw kart do gry.
CD Projekt jeszcze w I półroczu 2016 r. planuje drugi dodatek: „Krew i Wino".