Reklama

Labo Print rozpycha się na rynku

Rosnący rynek przyciąga nowych graczy i zachęca do wchodzenia w nowe segmenty.

Publikacja: 13.01.2016 21:00

Labo Print ogłosił przetarg na dostawę urządzeń do powstającej linii technologicznej w związku z ubieganiem się o dofinansowanie w ramach programu operacyjnego na lata 2014–2020.

– Zakładamy, że produkcję serii komercyjnych rozpoczniemy w II kwartale 2016 r. Prowadzimy także rekrutację załogi – mówi Krzysztof Fryc, prezes Labo Printu. Nie ujawnia spodziewanej wartości sprzedaży etykiet drukowanych cyfrowo. – To segment istotnie większy i bardziej perspektywiczny niż te, w których aktualnie działamy – twierdzi, podkreślając, że cyfrowy druk pozwala obniżyć koszty i gwarantuje szybką realizację zleceń.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Chińskie auta jak szpiedzy, blokada Wenezueli i nowe sankcje USA na Rosję
Biznes
Chiński „szpieg” na kółkach. Czy chińskie samochody są bezpieczne?
Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama