Labo Print rozpycha się na rynku

Rosnący rynek przyciąga nowych graczy i zachęca do wchodzenia w nowe segmenty.

Publikacja: 13.01.2016 21:00

Labo Print ogłosił przetarg na dostawę urządzeń do powstającej linii technologicznej w związku z ubieganiem się o dofinansowanie w ramach programu operacyjnego na lata 2014–2020.

– Zakładamy, że produkcję serii komercyjnych rozpoczniemy w II kwartale 2016 r. Prowadzimy także rekrutację załogi – mówi Krzysztof Fryc, prezes Labo Printu. Nie ujawnia spodziewanej wartości sprzedaży etykiet drukowanych cyfrowo. – To segment istotnie większy i bardziej perspektywiczny niż te, w których aktualnie działamy – twierdzi, podkreślając, że cyfrowy druk pozwala obniżyć koszty i gwarantuje szybką realizację zleceń.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Demograficzne wyzwania Polski: dzietność, migracje i przyszłość gospodarki
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP
Biznes
Komputronik pozyskał inwestora. Kurs szybuje
Biznes
Jak obniżyć ceny mieszkań? Cła na nawozy i plan podatkowy Trumpa