Podpoznański producent jest polską firmą z rodzinnym kapitałem, od niemal samego początku istnienia, czyli już ponad 20 lat, zarządzaną przez Lucjanę Kuźnicką-Tylendę. Spółka specjalizuje się w produkcji tektury falistej i opakowań. Jest to branża, w której panuje duża konkurencja, głównie ze strony spółek zagranicznych. TFP całkiem nieźle sobie radzi na tym rynku. Dzięki wysokiej jakości produktom, będącym efektem inwestycji w rozwój produkcji i innowacje, TFP należy do czołówki producentów działających w Polsce. Jej udział w krajowym rynku wynosi już około 10 proc.
Pełna gama opakowań
Produkty TFP powstają w trzech zakładach produkcyjnych, w których łącznie zatrudnionych jest około 900 pracowników. Aktualna oferta spółki obejmuje: standardowe opakowania z tektury falistej, opakowania klapowe z nadrukiem flekso, opakowania fasonowe, wykrawane z nadrukiem flekso, offset, produkty niestandardowe: POS-y, czyli standy ekspozycyjne, opakowania typu display, tekturę falistą trzy- i pięciowarstwową w arkuszach. Ponadto firma oferuje klientom projektowanie i doradztwo w zakresie doboru opakowań.
Jak zapewnia firma, powstające w jej fabrykach opakowania mają na celu uzyskanie przez jej klientów przewagi konkurencyjnej, stąd nieustanne poszukiwanie nowych form i kształtów. Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu w procesie produkcji najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych.
Warto podkreślić, że firma dysponuje nowoczesnym laboratorium kontroli jakości. Dzięki wykwalifikowanemu zespołowi pracowników oraz ciągłej rozbudowie parku maszynowego producent jest w stanie zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. Należą do nich jedne z największych międzynarodowych koncernów działających w Polsce. Ponadto firma eksportuje swoje produkty do krajów skandynawskich, Holandii czy Niemiec.
Kierownictwo TFP w ostatnich latach zainwestowało w unowocześnienie parku maszynowego, co ma pozwolić na podniesienie jakości oraz wydajności wszystkich zakładów produkcyjnych. W rezultacie jest on obecnie jednym z najnowocześniejszych w kraju. Efektem tych zmian jest również poszerzenie ofert produktowej, bardziej dopasowanej do potrzeb poszczególnych klientów.