Reklama

Millenialsi poszukują samochodów w sieci

Kilka lat temu producenci samochodów mieli poważny problem z tzw. pokoleniem Y, zwanym potocznie millenialsami.

Publikacja: 21.07.2016 05:59

Millenialsi poszukują samochodów w sieci

Foto: 123rf.com

Nie byli oni zainteresowani kupowaniem samochodów. Zamiast tego wybierali rower, carpooling czy usługi takie jak Uber. W ostatnim czasie ten trend się jednak odwraca.

Według najnowszych badań przeprowadzonych przez Auto Trader, prawie 50 procent młodych ludzi w wieku 17-24 lat zamierza kupić samochód. Z kolei w nieco starszym przedziale 25-35 lat odsetek niezdecydowanych spada do 38 procent. Tylko 9 procent badanych millenialsów zakłada w najbliższym czasie wizytę w salonie samochodowym.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Rosyjskie wakacje na okupowanych terenach Ukrainy. Kurorty, meduzy i propaganda
Biznes
Tesla z zyskiem mniejszym o 23 procent. Musk ostrzega przed „trudnym” okresem
Biznes
Ciepłownie odegrają ważną rolę w transformacji
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama