Reklama

Millenialsi poszukują samochodów w sieci

Kilka lat temu producenci samochodów mieli poważny problem z tzw. pokoleniem Y, zwanym potocznie millenialsami.

Publikacja: 21.07.2016 05:59

Millenialsi poszukują samochodów w sieci

Foto: 123rf.com

Nie byli oni zainteresowani kupowaniem samochodów. Zamiast tego wybierali rower, carpooling czy usługi takie jak Uber. W ostatnim czasie ten trend się jednak odwraca.

Według najnowszych badań przeprowadzonych przez Auto Trader, prawie 50 procent młodych ludzi w wieku 17-24 lat zamierza kupić samochód. Z kolei w nieco starszym przedziale 25-35 lat odsetek niezdecydowanych spada do 38 procent. Tylko 9 procent badanych millenialsów zakłada w najbliższym czasie wizytę w salonie samochodowym.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Rodzina Trumpów miała finansowo udany rok
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama