Przyjął do dystrybucji 0,5 mln paczek kurierskich i paczkomatowych oraz listów poleconych e-commerce. To wynik znacznie lepszy niż osiągnięty podczas tegorocznego Black Friday, kiedy było ich 370 tys. sztuk.
Przedstawiciele spółki z grupy Integer spodziewają się, że prawdziwy rekord padnie w ostatnim przedświątecznym tygodniu. - Co roku w okresie świątecznym notujemy szczyt paczkowy, ale w tym roku mamy prawdziwy rekord, przesyłek jest o 150 proc. więcej w porównaniu do grudnia 2015 r. - mówi Rafał Brzoska, prezes Integera.
Jak podkreśla, do tegorocznego szczytu paczkowego InPost jest dobrze przygotowany. - We wrześniu wprowadziliśmy się do najnowocześniejszej sortowni w Polsce, zatrudniliśmy blisko 1,5 tys. dodatkowych osób i stale rozbudowujemy naszą sieć paczkomatów, która obecnie liczy już 2,15 tys. urządzeń. Rynek e-commerce rośnie w Polsce niewiarygodnie szybko, a mało kto chce czekać w kolejce na poczcie lub w domu na kuriera, większość konsumentów chce się od tych ograniczeń trwale uniezależnić. Naszą odpowiedzią na to zapotrzebowanie jest czynny 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu paczkomat - tłumaczy Rafał Brzoska. - Warto przy tym podkreślić, że już obecnie polska sieć paczkomatów to największa tego typu struktura biznesowa na świecie - dodaje.