Reklama

Zaproszenie dla młodych, dynamicznych polskich marek

"Rzeczpospolita”, organizator konkursu Młoda Marka Sukcesu, zaprasza firmy do udziału w VI edycji tego wydarzenia. Jego celem jest promocja firm, które w ciągu ostatnich siedmiu lat potrafiły zbudować i rozwinąć dynamiczne, podziwiane rodzime marki.

Aktualizacja: 17.12.2016 14:40 Publikacja: 17.12.2016 14:31

Zaproszenie dla młodych, dynamicznych polskich marek

Foto: ROL

Główną nagrodą w konkursie będzie warta 400 tysięcy złotych kampania reklamowa dla Młodej Marki Sukcesu.

O wyborze zwycięzcy konkursu zadecyduje Rada Polskich Marek. Tworzą ją eksperci i szefowie firm – właścicieli cennych krajowych marek o uznanej już tradycji.

Zgodnie z ustaleniami Rady Polskich Marek, w konkursie Młoda Marka Sukcesu mogą startować marki konsumenckie utworzone specjalnie na polski rynek, które:

– zadebiutowały na polskim rynku po 1 stycznia 2009 roku

– uzyskały co najmniej 7 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2015 roku (albo 4 mln złotych przez 6 miesięcy 2016 – dla marek debiutujących po 1 stycznia 2015 r.).

Reklama
Reklama

Spośród marek biorących udział w konkursie Rada Polskich Marek wybierze Młodą Markę Sukcesu, biorąc pod uwagę m.in. jej rozpoznawalność oraz jej efektywność i dynamikę rozwoju.

Prosimy o wypełnienie załączonego poniżej formularza konkursowego w formie interaktywnej lub pobranie i wypełnienie pliku PDF, a następnie przesłanie go pocztą elektroniczną na adres markasukcesu@rp.pl, bądź tradycyjną pocztą na adres:

Paweł Jabłoński

z-ca redaktora naczelnego

"Rzeczpospolita" - Dział Ekonomiczny

Gremi Media Sp. z o. o.

Reklama
Reklama
Biznes
Ostrzeżenie szefa NATO, eksport polskich kosmetyków i cła Meksyku na Chiny
Biznes
Nowa Jałta, czyli nieznane szczegóły planu Donalda Trumpa
Materiał Promocyjny
Polska jest dla nas strategicznym rynkiem
Biznes
MacKenzie Scott rozdaje majątek. Była żona Bezosa przekazała ponad 7 mld dolarów
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Biznes
Bruksela pod presją, kredyty Polaków i bariery handlowe w UE
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama