Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 17.12.2016 15:58 Publikacja: 17.12.2016 15:55
Francuski portal L`argus przedstawił wyniki analizy danych dotyczących sprzedaży samochodów w Europie przeprowadzonych przez firmę Axalta. Z zestawienia wynika jednoznacznie, że biały kolor nadwozia był najpopularniejszym wyborem w 2016 roku. Najczęściej wybierali go klienci kupujący auta kompaktowe, sportowe oraz SUV-y.
W porównaniu z ubiegłym rokiem na tą barwę zdecydowało się o 2 proc. więcej klientów. Rekordzistą w ujęciu globalnym jest rynek chiński, gdzie 57 procent nowych samochodów jest właśnie w tym kolorze.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Raport BloombergNEF ujawnia, że banki wciąż więcej inwestują w paliwa kopalne niż w czystą energię. USA i Chiny...
Indeks Nasdaq Biotechnology od kwietnia urósł o jedną czwartą. Natomiast na GPW branża nadal jest w niełasce. Na...
Do około 13 mln gospodarstw domowych w Polsce ma trafić broszura informująca, jak zachować się w razie zagrożeń,...
Donald Trump podpisał miliardowe porozumienia z Wielką Brytanią, Polska inwestuje rekordowe 4 mld zł w cyberbezp...
Roskosmos chwali się, że testuje już konkurenta Starlinka. I że system niskoorbitalnych satelitów pojawi się na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas