Aktualizacja: 19.12.2016 10:21 Publikacja: 19.12.2016 10:10
Foto: swietawaccenture.pl
Nowe technologie śmiało wkraczają w kolejne dziedziny naszego życia.
- Już kilka lat temu zastąpiliśmy tradycyjne kartki i prezenty świąteczne akcjami wykorzystującymi nowinki technologiczne. Za każdym razem staramy się zaskoczyć naszych klientów. Rok temu otrzymali od nas na święta wideobroszurę z życzeniami, a w tym roku wysyłamy im Smart Goggles, dzięki którym wybiorą się na wirtualny spacer po świątecznym biurze Accenture oraz obejrzą film nakręcony w technologii 360 z życzeniami i zachętą do wsparcia działań charytatywnych zorganizowanych przez naszych pracowników – mówi Magdalena Sawicka, dyrektor działu marketingu i komunikacji Accenture Polska.
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas