Perfumy warte prawie 2 mld złotych

Grudzień to najlepszy w roku miesiąc na rynku zapachów, który coraz odważniej przenosi się do internetu.

Aktualizacja: 29.12.2016 06:11 Publikacja: 28.12.2016 18:18

– Patrząc całościowo na rynek, widzimy, że sprzedaż zapachów (wód toaletowych i perfumowanych) zwiększyła się w ciągu roku o 18 proc. pod względem wartości oraz o 11 proc. w ujęciu wolumenowym – mówi Agnieszka Majewska, członek zarządu Coty Polska i dyrektor marketingu Coty na Europę Środkowo-Wschodnią, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen.

A według nich Coty nie tylko jest liderem polskiego rynku zapachów z 53-proc. udziałem w sprzedaży (m.in. dzięki flagowej marce Calvin Klein), ale też rośnie szybciej niż on – wartościowo o niemal jedną czwartą w skali roku.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Aktywa oligarchów trafią do firm i osób w Unii poszkodowanych przez rosyjski reżim
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne