Aktualizacja: 04.10.2017 08:44 Publikacja: 04.10.2017 08:38
Foto: www.sxc.hu
O tym, że najchętniej wybieraną przez polskich przedsiębiorców formą komunikacji z klientem jest bezpośredni kontakt" – świadczą wyniki badań przeprowadzonych przez pracownię Ipsos MORI na zlecenie Microsoftu.
O wyższości tej formy kontaktu z klientem przekonanych jest 33 proc. rodzimych przedsiębiorców — wynika z sondażu.
Nieprzyjazna polityka zagraniczna Donalda Trumpa powoduje coraz większy odpływ międzynarodowych turystów z USA....
USA i Chiny ogłaszają przełom w wojnie handlowej. Auta elektryczne zyskują popularność w UE i Polsce. Węgry zamr...
MON wnioskuje do Ministerstwa Infrastruktury o dodatkowe pieniądze na inwestycje w linie kolejowe i porty, które...
Były już szef drogówki z rosyjskiego Stawropola dostał 20 lat kolonii karnej o zaostrzonym rygorze za korupcję i...
Zełenski gotów do rozmów z Putinem w Stambule, polska branża meblarska pogrążona w długach, a Polska i Francja p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas