Cyfryzacja nadal na papierze

Dziś prywatna komunikacja listowa w formie papierowej niemal nie istnieje, a obywatele chcą sprawy administracyjne załatwiać tak samo jak prywatne.

Publikacja: 20.02.2018 20:00

Cyfryzacja nadal na papierze

Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik

Laptopy, tablety i smartfony służą do realizacji wielu zadań w życiu codziennym: transakcji bankowych, ubezpieczeń, rezerwacji hoteli, zakupów. Ich rola rośnie, bo czynią życie wygodniejszym. Załatwienie sprawy szybko i sprawnie jest kluczowe dla zadowolenia klienta i przywiązuje do oferującej je firmy lub marki. Wykorzystują to banki, firmy ubezpieczeniowe i sklepy internetowe, budując lojalność klientów.

Obowiązkiem państwa jest zapewnienie obywatelom i firmom efektywnego kontaktu z instytucjami publicznymi, który nie tylko pozwoli sprawnie załatwić sprawy urzędowe, ale i wzmocni poczucie przynależności państwowej. Przyjazne państwo to takie, w którym obywatel ma poczucie podmiotowości i satysfakcji z kontaktu z instytucjami publicznymi.

Pozostało 82% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej