Reklama

Cyfryzacja nadal na papierze

Dziś prywatna komunikacja listowa w formie papierowej niemal nie istnieje, a obywatele chcą sprawy administracyjne załatwiać tak samo jak prywatne.

Publikacja: 20.02.2018 20:00

Cyfryzacja nadal na papierze

Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik

Laptopy, tablety i smartfony służą do realizacji wielu zadań w życiu codziennym: transakcji bankowych, ubezpieczeń, rezerwacji hoteli, zakupów. Ich rola rośnie, bo czynią życie wygodniejszym. Załatwienie sprawy szybko i sprawnie jest kluczowe dla zadowolenia klienta i przywiązuje do oferującej je firmy lub marki. Wykorzystują to banki, firmy ubezpieczeniowe i sklepy internetowe, budując lojalność klientów.

Obowiązkiem państwa jest zapewnienie obywatelom i firmom efektywnego kontaktu z instytucjami publicznymi, który nie tylko pozwoli sprawnie załatwić sprawy urzędowe, ale i wzmocni poczucie przynależności państwowej. Przyjazne państwo to takie, w którym obywatel ma poczucie podmiotowości i satysfakcji z kontaktu z instytucjami publicznymi.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Reklama
Biznes
Grupa Bumech będzie produkować pojazdy wojskowe. Jest umowa
Biznes
Microsoft przekracza barierę 4 bln dolarów. Sztuczna inteligencja i chmura napędzają wzrost
Biznes
Jacek Rutkowski: Nie odchodzę na dobre z Amiki
Biznes
Umowa na 180 czołgów K2. Tym razem skorzysta polski przemysł
Biznes
Polska zamawia kolejne czołgi K2. Do 2030 roku będzie pancerną potęgą Europy
Reklama
Reklama