Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 27.01.2022 12:31 Publikacja: 26.01.2022 21:00
Foto: Bloomberg
Znak Apple wart jest ponad 355 mld dol., co daje mu kolejny raz pozycję najcenniejszej marki świata – wynika z dorocznego badania firmy Brand Finance, prezentującego 500 najbardziej wartościowych znaków na świecie. Apple ma za sobą znakomity rok 2021. To pierwsza firma, która na początku stycznia 2022 r. osiągnęła wycenę rynkową 3 bln dol.
W pierwszej dziesiątce znalazło się aż siedem marek z USA, a także koreański Samsung i chińskie ICBC oraz Huawei. Łącznie Chiny i USA odpowiadają za 2/3 rankingu. Europa wypada słabo, nie mówiąc o Polsce. Nie ma na razie szans, by jakakolwiek nasza marka trafiła do zestawienia. Zresztą nie udało się to żadnej z naszego regionu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Indyjski regulator rynku giełdowego oddalił zarzuty manipulacji akcjami i oszustw finansowych wobec miliardera G...
PFR Ventures przeznacza aż 240 mln zł na innowacje – pieniądze trafią do trzech nowych funduszy VC. Na rynek tra...
Urząd zawiadujący telekomunikacją, pocztą, a za chwilę również internetem, nie ma od dziś prezesa. Ministerstwo...
Raport BloombergNEF ujawnia, że banki wciąż więcej inwestują w paliwa kopalne niż w czystą energię. USA i Chiny...
Indeks Nasdaq Biotechnology od kwietnia urósł o jedną czwartą. Natomiast na GPW branża nadal jest w niełasce. Na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas