Reklama

Biznes nadal gra kadrą piłkarską

Firmy podejmujące w kampaniach współpracę ze znanymi sportowcami biorą pod uwagę możliwość ich porażki. Dlatego nie odwracają się dziś od piłkarzy.

Aktualizacja: 26.06.2018 06:31 Publikacja: 25.06.2018 21:00

Vistula z klęski piłkarzy ma wyciągnąć wnioski na przyszłość

Vistula z klęski piłkarzy ma wyciągnąć wnioski na przyszłość

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Czy wartość reklamowa piłkarzy po klęsce może spaść? – W przypadku pojedynczych graczy w dużej mierze zależy to od tego, jak często dane nazwisko będzie się pojawiało w kontekście porażki – uważa Rafał Czechowski, szef agencji Imago PR. Przedstawiciele agencji PR podkreślają jednak, że w przypadku kampanii z udziałem sportowców firmy realizują długoterminowe cele wizerunkowe. Umowy trwają minimum dwa lata, a zwykle są dłuższe. A to, co marki mówią i jak się zachowują nie tylko w chwili zwycięstwa, ale też porażki, może wręcz wzmocnić efekt długoterminowych działań promocyjnych.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Centra usług widzą szansę w rozwoju AI. Czas transformacji
Biznes
Równe płace, równe szanse – Grupa Żabka ponownie z certyfikatem EQUAL-SALARY
Biznes
Horyzont Europa to Liga Mistrzów europejskiej nauki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Patronat Rzeczpospolitej
Horizon4Poland’25 – największy matchmaking w Polsce!
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama