Kolejne firmy idą w ślady paczkomatów InPostu

Na polskim rynku zapanowała moda na maszyny do odbioru paczek. Automaty ma nie tylko InPost, ale też DHL i sieć Biedronki. Rozwiązaniu przyglądają się kolejni gracze.

Publikacja: 21.08.2018 21:00

Popularność paczkomatów mocno rośnie. Ten trend zauważyła już większość firm kurierskich.

Popularność paczkomatów mocno rośnie. Ten trend zauważyła już większość firm kurierskich.

Foto: shutterstock

Aż 62 proc. internautów odebrało w ciągu ostatniego kwartału przesyłkę w paczkomacie – wynika z ostatnich badań Kantar TNS.

Urządzenia InPostu stoją już w ponad 3,5 tys. lokalizacji w naszym kraju. Do końca br. ma ich przybyć kolejny 1 tys. Advent International, właściciel InPost, zamierza m.in. w rozwój tej infrastruktury zainwestować nawet 250 mln zł. – Niemal wszyscy internauci przynajmniej słyszeli o usłudze paczkomatów – mówi Rafał Brzoska, prezes InPostu.

Pozostało 86% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji