Reklama

Kolejne firmy idą w ślady paczkomatów InPostu

Na polskim rynku zapanowała moda na maszyny do odbioru paczek. Automaty ma nie tylko InPost, ale też DHL i sieć Biedronki. Rozwiązaniu przyglądają się kolejni gracze.

Publikacja: 21.08.2018 21:00

Popularność paczkomatów mocno rośnie. Ten trend zauważyła już większość firm kurierskich.

Popularność paczkomatów mocno rośnie. Ten trend zauważyła już większość firm kurierskich.

Foto: shutterstock

Aż 62 proc. internautów odebrało w ciągu ostatniego kwartału przesyłkę w paczkomacie – wynika z ostatnich badań Kantar TNS.

Urządzenia InPostu stoją już w ponad 3,5 tys. lokalizacji w naszym kraju. Do końca br. ma ich przybyć kolejny 1 tys. Advent International, właściciel InPost, zamierza m.in. w rozwój tej infrastruktury zainwestować nawet 250 mln zł. – Niemal wszyscy internauci przynajmniej słyszeli o usłudze paczkomatów – mówi Rafał Brzoska, prezes InPostu.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Trump w Londynie, 4 mld na cybertarczę i zapowiedź głębokich reform w Niemczech
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Biznes
Potężny atak hakerski. Wyciekły dane logowania ponad 140 tysięcy kont Polaków
Biznes
Sankcje na Rosję opóźnione, spór CDU–SPD i propozycja reparacji Prezydenta
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Reklama
Reklama