Kolejne firmy idą w ślady paczkomatów InPostu

Na polskim rynku zapanowała moda na maszyny do odbioru paczek. Automaty ma nie tylko InPost, ale też DHL i sieć Biedronki. Rozwiązaniu przyglądają się kolejni gracze.

Publikacja: 21.08.2018 21:00

Popularność paczkomatów mocno rośnie. Ten trend zauważyła już większość firm kurierskich.

Popularność paczkomatów mocno rośnie. Ten trend zauważyła już większość firm kurierskich.

Foto: shutterstock

Aż 62 proc. internautów odebrało w ciągu ostatniego kwartału przesyłkę w paczkomacie – wynika z ostatnich badań Kantar TNS.

Urządzenia InPostu stoją już w ponad 3,5 tys. lokalizacji w naszym kraju. Do końca br. ma ich przybyć kolejny 1 tys. Advent International, właściciel InPost, zamierza m.in. w rozwój tej infrastruktury zainwestować nawet 250 mln zł. – Niemal wszyscy internauci przynajmniej słyszeli o usłudze paczkomatów – mówi Rafał Brzoska, prezes InPostu.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Biznes
102 przypadki konfiskaty prywatnych majątków w Rosji. Miliardy dolarów na wojnę
Biznes
Największy atak na Ukrainę, InPost z kolejnym przejęciem, Polska celem hakerów
Biznes
Czy grozi nam cybernetyczna kapitulacja? Wojna w internecie się nasila
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama