Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.10.2018 13:19 Publikacja: 16.10.2018 13:14
Foto: www.mondial-paris.com
Salon Paris Motor Show odwiedziło w tym roku 1,068 mln osób wobec 1,073 mln dwa lata temu, mimo skrócenia go z 16 do 11 dni. Salon pozostaje więc nadal największą impreza samochodową, przed salonem IAA we Frankfurcie (810 tys. zwiedzających w 2017 r.) i w Genewie (660 tys. w marcu).
Popularności Mondialu nie zmniejszył krótszy czas trwania, ani nieobecność m.in. Volkswagena, Fiata, Forda, Nissana, Infiniti, Mazdy i Volvo. Producenci starają się ograniczać koszty, korzystają też z innych sposobów informowania o swych dokonaniach (Internet, prezentacje pojedynczych nowości, udział w imprezach technologicznych typu CES w Las Vegas czy Mobile World Congress w Barcelonie), unikają więc salonów, gdy nie mają czym pochwalić się.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Przedstawiciele Politechniki Warszawskiej zaprezentowali na targach przemysłu obronnego swoje technologie i odby...
Niemiecki koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz wystąpił do rosyjskiego Federalnego Urzędu ds. Własności Intelektu...
Akcja amerykańskich służb imigracyjnych w zakładzie Hyundaia w USA opóźni otwarcie fabryki co najmniej o dwa mie...
Polska przyspiesza zakupy systemów antydronowych, niemieccy eksporterzy obawiają się spadku konkurencyjności, a...
Monopol państwa w organizowaniu gier losowych i tych w kasynie internetowym powinien być zachowany. Tak samo jak...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas