Reklama
Rozwiń

Dobra frekwencja na paryskim salonie

Ponad milion zwiedzających przewinęło się przez tegoroczny Mondial, niemal tyle samo co przez poprzedni, mimo krótszego trwania i nieobecności wielu producentów.

Aktualizacja: 16.10.2018 13:19 Publikacja: 16.10.2018 13:14

Dobra frekwencja na paryskim salonie

Foto: www.mondial-paris.com

Salon Paris Motor Show odwiedziło w tym roku 1,068 mln osób wobec 1,073 mln dwa lata temu, mimo skrócenia go z 16 do 11 dni. Salon pozostaje więc nadal największą impreza samochodową, przed salonem IAA we Frankfurcie (810 tys. zwiedzających w 2017 r.) i w Genewie (660 tys. w marcu).

Popularności Mondialu nie zmniejszył krótszy czas trwania, ani nieobecność m.in. Volkswagena, Fiata, Forda, Nissana, Infiniti, Mazdy i Volvo. Producenci starają się ograniczać koszty, korzystają też z innych sposobów informowania o swych dokonaniach (Internet, prezentacje pojedynczych nowości, udział w imprezach technologicznych typu CES w Las Vegas czy Mobile World Congress w Barcelonie), unikają więc salonów, gdy nie mają czym pochwalić się.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Warren Buffett przekazał kolejne miliardy organizacjom charytatywnym
Biznes
Elity Gazpromu prały pieniądze w Portugalii. Lizbona zaostrzy kary
Biznes
Miliardy na światłowody w Polsce. Hurtowy operator skusił banki
Biznes
Słowacja i Węgry blokują sankcje, suwerenność cyfrowa UE i spadek cen mieszkań
Biznes
NATO wzmacnia swoją północ. Gdzie pojawią się kolejne wojska sojuszników?