Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.10.2018 13:19 Publikacja: 16.10.2018 13:14
Foto: www.mondial-paris.com
Salon Paris Motor Show odwiedziło w tym roku 1,068 mln osób wobec 1,073 mln dwa lata temu, mimo skrócenia go z 16 do 11 dni. Salon pozostaje więc nadal największą impreza samochodową, przed salonem IAA we Frankfurcie (810 tys. zwiedzających w 2017 r.) i w Genewie (660 tys. w marcu).
Popularności Mondialu nie zmniejszył krótszy czas trwania, ani nieobecność m.in. Volkswagena, Fiata, Forda, Nissana, Infiniti, Mazdy i Volvo. Producenci starają się ograniczać koszty, korzystają też z innych sposobów informowania o swych dokonaniach (Internet, prezentacje pojedynczych nowości, udział w imprezach technologicznych typu CES w Las Vegas czy Mobile World Congress w Barcelonie), unikają więc salonów, gdy nie mają czym pochwalić się.
Warren Buffett przekazał kolejne 6 miliardów dolarów w akcjach Berkshire Hathaway na rzecz Gates Foundation i cz...
Portugalska prokuratura i służba wywiadu finansowego prowadzą dochodzenie w sprawie prania pieniędzy i naruszeni...
Umowę kredytową na 3,7 mld zł podpisał z konsorcjum banków Światłowód Inwestycje, joint venture Orange Polska i...
Szczyt Unii Europejskiej kończy się bez porozumienia w sprawie nowych sankcji na Rosję. Biznes coraz mocniej dom...
Przy okazji szczytu NATO w Hadze oficjalnie potwierdzono, że wojska sojusznicze wzmocnią wschodnią flankę na pół...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas