Reklama

Dobra frekwencja na paryskim salonie

Ponad milion zwiedzających przewinęło się przez tegoroczny Mondial, niemal tyle samo co przez poprzedni, mimo krótszego trwania i nieobecności wielu producentów.

Aktualizacja: 16.10.2018 13:19 Publikacja: 16.10.2018 13:14

Dobra frekwencja na paryskim salonie

Foto: www.mondial-paris.com

Salon Paris Motor Show odwiedziło w tym roku 1,068 mln osób wobec 1,073 mln dwa lata temu, mimo skrócenia go z 16 do 11 dni. Salon pozostaje więc nadal największą impreza samochodową, przed salonem IAA we Frankfurcie (810 tys. zwiedzających w 2017 r.) i w Genewie (660 tys. w marcu).

Popularności Mondialu nie zmniejszył krótszy czas trwania, ani nieobecność m.in. Volkswagena, Fiata, Forda, Nissana, Infiniti, Mazdy i Volvo. Producenci starają się ograniczać koszty, korzystają też z innych sposobów informowania o swych dokonaniach (Internet, prezentacje pojedynczych nowości, udział w imprezach technologicznych typu CES w Las Vegas czy Mobile World Congress w Barcelonie), unikają więc salonów, gdy nie mają czym pochwalić się.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Biznes
Hyundai w ogniu napięć USA–Korea Płd. Fabryka w Georgii opóźniona przez akcję służb
Biznes
Zakupy systemów antydronowych, kłopoty niemieckiego eksportu i decyzja EBC
Biznes
Prezes Totalizatora Sportowego: Jest silne lobby, które chce znieść monopol państwa
Reklama
Reklama