Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Izabela Walczewska–Schneyder: Dołączyliśmy do firm najlepszych dla świata

Jesteśmy pierwszą polską firmą, która uzyskała certyfikat Benefit Corporation – mówi Izabela Walczewska–Schneyder, członek zarządu Benefit Systems, gość programu Marcina Piaseckiego.

Publikacja: 18.10.2018 12:11

#RZECZoBIZNESIE: Izabela Walczewska–Schneyder: Dołączyliśmy do firm najlepszych dla świata

Foto: tv.rp.pl

Benefit Corporation jest to międzynarodowa certyfikacja, która powstała w Stanach Zjednoczonych. - Może się nim pochwalić ponad 2600 firm w ponad 60 krajach. My jesteśmy pierwszą polską firmą, która uzyskała ten certyfikat – mówiła Walczewska–Schneyder.

- Slogan organizacji mówi, że to są firmy nie tylko najlepsze na świecie, ale najlepsze dla świata – dodała.

Gość zaznaczyła, że certyfikacja bada cały model biznesowy spółki. - Jest przeznaczona dla spółek, które mają pozytywny wpływ na społeczeństwo i swoje otoczenie. Spółka musi zebrać punkty w 5 obszarach, które dotyczą wpływu na środowisko, rozwiązywania społecznych problemów a także sposobu traktowania pracowników i klientów – wyliczała.

- Nam udało się dołączyć do grona szanownych firm, które próbują zmieniać świat, gospodarkę i ekonomię – dodała.

Reklama
Reklama

Walczewska–Schneyder zdradziła, że w uzyskaniu certyfikatu pomógł produkt, który rozwiązuje społeczny problem.

- Pomaga ludziom żyć aktywnie i motywować pracowników. Mamy grono 4 tys. partnerów i obiektów sportowych, w których można korzystać z naszych kart multisport. Dobry pośrednik musi dbać o wszystkich uczestników systemu, który stworzyliśmy. Od początku dbaliśmy nie tylko o klientów, ale również o dostawców i pracowników – tłumaczyła.

- Jeśli chodzi o środowisko to segregujemy śmieci w biurze czy mierzymy jak dużo zużywamy energii. Za to również dostaje się punkty – dodała.

Walczewska–Schneyder zaznaczyła, że Benefit Systems chce, żeby ludzie żyli w sposób bardziej aktywny. - To się przekłada na zdrowie i tego jak długo będziemy żyć. W tej chwili mamy ponad 1 mln użytkowników kart multisport, prawie 900 tys. w Polsce i ponad 180 tys. za granicą. Pracodawcy chętnie to kupują dla swoich pracowników – mówiła.

Dodatkowo firma prowadzi szereg działalności charytatywnych i społecznych. - Zaczęliśmy program Aktywna Szkoła na Dolnym Śląsku. Ponad 30 szkół i 9 tys. dzieci w nim uczestniczy. Program ma na celu pokazanie uczniom jak można ćwiczyć i poprawiać swoją formę fizyczną w ciekawy sposób - tłumaczyła Walczewska–Schneyder.

- Staramy się też zmieniać świat jeśli chodzi o seniorów. W Polsce rzadko widuje się starsze osoby w obiektach sportowych. Mamy kartę multisport senior. Każdy użytkownik multisport będzie mógł zamówić taką kartę dla osoby starszej. W jej ramach są przygotowane specjalne zajęcia. Mamy nadzieję stopniowo zmienić wizerunek, że kluby są tylko dla młodych – dodała.

Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Biznes
Hyundai w ogniu napięć USA–Korea Płd. Fabryka w Georgii opóźniona przez akcję służb
Biznes
Zakupy systemów antydronowych, kłopoty niemieckiego eksportu i decyzja EBC
Biznes
Prezes Totalizatora Sportowego: Jest silne lobby, które chce znieść monopol państwa
Reklama
Reklama