Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.10.2018 11:20 Publikacja: 23.10.2018 11:13
Patryk Jaki, kandydat Zjednoczonej Prawicy na prezydenta Warszawy
Foto: Fotorzepa/ Michał Kolanko
Prawo i Sprawiedliwość nie oszczędzało w tym roku na kampanii wyborczej do samorządów. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, komitet wyborczy partii wydał na spoty w telewizji aż 2,55 mln zł. Można je było oglądać w TVP 1, TVP Info, Polsacie i na regionalnej stacji NTL Radomsko, która wchodzi w skład Grupy TVN.
Czytaj także: Warszawa: miliardowe koszty obietnic wyborczych
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Amerykański Senat i Izba Reprezentantów przegłosowały „Big Beautiful Bill” Trumpa, branża logistyczna ostrzega p...
Fundacje rodzinne stają się coraz popularniejszym narzędziem dla polskich przedsiębiorców oraz rodzin biznesowyc...
Microsoft zwolni około 9000 pracowników. Ta zmiana dotknie około 4 proc. globalnej siły roboczej spółki w różnyc...
Del Monte Foods, 138-letnia firma najlepiej znana z konserwowanych owoców i warzyw, ogłosiła upadłość i poszukuj...
Komisja Europejska proponuje ambitny cel redukcji emisji. Polska krytykuje ETS2, USA i Wietnam zawierają przełom...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas