PiS zapłaciło najwięcej za spoty wyborcze w telewizji

W trakcie tegorocznej kampanii wyborczej do samorządów najwięcej na spoty w telewizji wydało PiS. Partia Jarosława Kaczyńskiego poświęciła na ten cel ponad siedem razy więcej niż Koalicja Obywatelska - donosi portal Press.

Aktualizacja: 23.10.2018 11:20 Publikacja: 23.10.2018 11:13

Patryk Jaki, kandydat Zjednoczonej Prawicy na prezydenta Warszawy

Patryk Jaki, kandydat Zjednoczonej Prawicy na prezydenta Warszawy

Foto: Fotorzepa/ Michał Kolanko

ala

Prawo i Sprawiedliwość nie oszczędzało w tym roku na kampanii wyborczej do samorządów. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, komitet wyborczy partii wydał na spoty w telewizji aż 2,55 mln zł. Można je było oglądać w TVP 1, TVP Info, Polsacie i na regionalnej stacji NTL Radomsko, która wchodzi w skład Grupy TVN.

Czytaj także: Warszawa: miliardowe koszty obietnic wyborczych 

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca