Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 23.10.2018 11:20 Publikacja: 23.10.2018 11:13
Patryk Jaki, kandydat Zjednoczonej Prawicy na prezydenta Warszawy
Foto: Fotorzepa/ Michał Kolanko
Prawo i Sprawiedliwość nie oszczędzało w tym roku na kampanii wyborczej do samorządów. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, komitet wyborczy partii wydał na spoty w telewizji aż 2,55 mln zł. Można je było oglądać w TVP 1, TVP Info, Polsacie i na regionalnej stacji NTL Radomsko, która wchodzi w skład Grupy TVN.
Czytaj także: Warszawa: miliardowe koszty obietnic wyborczych
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Roskosmos chwali się, że testuje już konkurenta Starlinka. I że system niskoorbitalnych satelitów pojawi się na...
Cyberprzestępcy wykradli dane logowania tysięcy Polaków i opublikowali je na znanym forum hakerskim. Dokument sk...
Unia opóźnia 19. pakiet sankcji wobec Rosji, w Niemczech narasta konflikt CDU–SPD o energetykę, a prezydent Karo...
W czwartek kończy się kadencja prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Prawo nie przewiduje możliwości jej pr...
Polska branża technologiczna odpowiada na wyzwania związane z dronami, Waszyngton i Pekin zbliżają się do porozu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas