Obecnie samochody tej marki powstają w Celaya w Meksyku. Produkuje on również SUV-y HR-V eksportowane do Stanów. Rzecznik Hondy stwierdził, że firma nie podjęła jeszcze decyzji dotyczącej Fitów.
Nowa trójstronna umowa handlowa USA-Meksyk-Kanada na miejsce traktatu NAFTA przewiduje zwiększenie z 62,5 do 75 proc. minimalnego regionalnego wsadu w pojazdach zwolnionych z cła. Nowe warunki zmniejszają zachęty do produkowania modeli Fit w Meksyku dla Amerykanów i Europejczyków — stwierdzili dwaj informatorzy. Ponadto konsumenci w Stanach kupują coraz więcej pojazdów sportowo-użytkowych, więc produkcja tych ostatnich, a nie samochodów osobowych będzie korzystniejsza w Meksyku.
Jeśli Honda zdecyduje się na przeniesienie produkcji Fita, to zrobi to przy okazji wypuszczenia następnej wersji tego samochodu za kilka lat.