Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.11.2018 04:10 Publikacja: 19.11.2018 04:10
Piwa warzone w Polsce są rozpoznawalne za granicą. Chcieliśmy zacząć od czegoś, co już ma pewną skalę i nie trzeba tej skali budować – mówił Tomasz Korkosz, dyrektor komunikacji w PAIH
Foto: Fotorzepa/PiotrGuzik
Zrzeszający największych producentów piwa w Polsce Związek Browary Polskie przygotował wspólnie z Polską Agencją Inwestycji i Handlu (PAIH) projekt mający na celu promocję za granicą nie tylko za pomocą marek swoich piw, ale także ze wspólnym dla wszystkich firm logo „Proudly made in Poland" (wyprodukowano z dumą w Polsce – red.) umieszczonym na etykietach butelek i na puszkach. O wspólnym przedsięwzięciu ZBP i agencja poinformowały na briefingu dla prasy podczas kongresu590 w Katowicach.
Tak dłużej być nie może - tak German Gref, prezes największego banku Rosji, komentuje całkowity brak nowych inwe...
Komisja Europejska poinformowała, że chińscy producenci sprzętu medycznego zostaną wykluczeni z unijnych zamówie...
Trump daje sobie czas na negocjacje z Iranem. Europa produkuje wciąż zbyt mało broni. Milionerzy opuszczają Wiel...
Rosyjska zbrojeniówka wytwarza więcej uzbrojenia niż w sumie przemysły Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Fran...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Działalność człowieka ma ogromny wpływ na funkcjonowanie królestw roślin i zwierząt. Spółki zdają sobie z tego s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas