Opłacalna współpraca. Wspólne logo dla polskich piw za granicą

Trzech wiodących producentów złocistego napoju w naszym kraju łączy siły i za granicą chce promować swoje piwa pod wspólnym logo „Proudly made in Poland".

Publikacja: 19.11.2018 04:10

Piwa warzone w Polsce są rozpoznawalne za granicą. Chcieliśmy zacząć od czegoś, co już ma pewną skal

Piwa warzone w Polsce są rozpoznawalne za granicą. Chcieliśmy zacząć od czegoś, co już ma pewną skalę i nie trzeba tej skali budować – mówił Tomasz Korkosz, dyrektor komunikacji w PAIH

Foto: Fotorzepa/PiotrGuzik

Zrzeszający największych producentów piwa w Polsce Związek Browary Polskie przygotował wspólnie z Polską Agencją Inwestycji i Handlu (PAIH) projekt mający na celu promocję za granicą nie tylko za pomocą marek swoich piw, ale także ze wspólnym dla wszystkich firm logo „Proudly made in Poland" (wyprodukowano z dumą w Polsce – red.) umieszczonym na etykietach butelek i na puszkach. O wspólnym przedsięwzięciu ZBP i agencja poinformowały na briefingu dla prasy podczas kongresu590 w Katowicach.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Aktywa oligarchów trafią do firm i osób w Unii poszkodowanych przez rosyjski reżim
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne