Reklama

Gdy krajowy rynek staje się za mały

Coraz więcej polskich firm decyduje się na wyjście za granicę. Jak skutecznie przygotować się do takiego kroku?

Publikacja: 19.11.2018 04:10

Uczestnicy debaty podkreślali, że na kolejny rynek idzie się, bo ma on coś, czego się potrzebuje alb

Uczestnicy debaty podkreślali, że na kolejny rynek idzie się, bo ma on coś, czego się potrzebuje albo on potrzebuje czegoś od nas

Foto: Fotorzepa/Piotr Guzik

O tym, co spowodowało, że zdecydowali się na ekspansję zagraniczną swoich firm, mówili przedsiębiorcy i menedżerowie podczas debaty „Polskie inwestycje zagraniczne. Czy mamy szanse na globalne czempiony?" na Kongresie 590 w Rzeszowie.

Radosław Kwiecień, członek zarządu Banku Gospodarstwa Krajowego zaczął od tego, że BGK nie ma ambicji być międzynarodową instytucją finansową, bo też nie taka jest jego rola. – Ale mamy olbrzymią ambicję stać przy każdej firmie, która chce wyjść za granicę. Firmy coraz częściej zdają sobie sprawę, że muszą lokować swój rozwój za granicą. Zatem ważne są transfer technologii i integracja producentów, do czego bank przygotowuje się poprzez oferowane produkty – opowiadał Radosław Kwiecień.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Hyundai w ogniu napięć USA–Korea Płd. Fabryka w Georgii opóźniona przez akcję służb
Biznes
Zakupy systemów antydronowych, kłopoty niemieckiego eksportu i decyzja EBC
Biznes
Prezes Totalizatora Sportowego: Jest silne lobby, które chce znieść monopol państwa
Biznes
Elon Musk nie jest już najbogatszym człowiekiem świata. Jest nowy król bogactwa
Biznes
Rosyjskie drony nad Polską, strategia rozwoju do 2035 i IPO Smyka
Reklama
Reklama