Reklama

Operator konwergentny? To ma biznesowy sens

Zakup światłowodu, abonamentu telefonicznego i telewizji w pakiecie sprawia, że abonenci rzadziej rezygnują z usług operatora.

Publikacja: 28.11.2018 20:00

Operator konwergentny? To ma biznesowy sens

Foto: 123RF

Materiał powstał we współpracy z Orange Polska

Operatorzy telekomunikacyjni nie są jeszcze zgodni, czy sprzedaż różnych typów usług w pakietach, czyli konwergencja, zdaje egzamin. O tym, że strategia operatora konwergentnego sprawdza się, przekonany jest Orange Polska. Z pakietów usług pod marką Orange Love korzysta już ponad 1 mln osób indywidualnych. Z jakich usług korzystają najczęściej?

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Amerykanie grają o miliard dolarów. Powerball z pulą 1,1 mld
Biznes
Indie i Chiny zapowiadają współpracę, spadki rosyjskich gigantów i budżet 2026
Biznes
US Open to nie tylko tenis. To także wielki biznes
Biznes
Czas audytów językowych w firmach. Sprawdź, czy będzie miał miejsce u ciebie
Biznes
Budżet 2026, obawy polskich firm i powrót Szwecji do wydobycia uranu
Reklama
Reklama