Operator konwergentny? To ma biznesowy sens

Zakup światłowodu, abonamentu telefonicznego i telewizji w pakiecie sprawia, że abonenci rzadziej rezygnują z usług operatora.

Publikacja: 28.11.2018 20:00

Operator konwergentny? To ma biznesowy sens

Foto: 123RF

Materiał powstał we współpracy z Orange Polska

Operatorzy telekomunikacyjni nie są jeszcze zgodni, czy sprzedaż różnych typów usług w pakietach, czyli konwergencja, zdaje egzamin. O tym, że strategia operatora konwergentnego sprawdza się, przekonany jest Orange Polska. Z pakietów usług pod marką Orange Love korzysta już ponad 1 mln osób indywidualnych. Z jakich usług korzystają najczęściej?

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Będzie likwidacja raportów? Mamy głos ministerstwa
Biznes
XIX Forum Funduszy dzień 1: Jak zachęcić Polaków do aktywnego zarządzania finansami
Biznes
Latające cysterny wciąż nie doleciały
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Biznes
Prezes PGZ: nasz cel to produkować szybciej i więcej