Świąteczny eksperyment Ikei z rodzinami. „Rozłączyć, by połączyć”

Hiszpańska Ikea przeprowadziła ciekawą akcję. I planuje nie korzystać z mediów społecznościowych w okresie świąt.

Aktualizacja: 18.12.2018 12:23 Publikacja: 18.12.2018 12:15

Świąteczny eksperyment Ikei z rodzinami. „Rozłączyć, by połączyć”

Foto: YouTube, IKEA Espana

Dobrze znanym truizmem jest stwierdzenie, że święta Bożego Narodzenia to czas dla rodziny. Hiszpański oddział Ikei postanowił z tej okazji sprawdzić, ile o sobie nawzajem wiedzą członkowie kilku rodzin, które zgodziły się wziąć udział w mini eksperymencie. Członkowie czterech rodzin zostali zaproszeni do stołu i poproszeni o odpowiadanie na pytania. Zasady były proste – brak odpowiedzi oznaczał odejście od stołu.

Czytaj także:  Jedzenie z Ikei zamówimy do domu. Na razie z jednego sklepu 

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji