Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.12.2018 12:23 Publikacja: 18.12.2018 12:15
Foto: YouTube, IKEA Espana
Dobrze znanym truizmem jest stwierdzenie, że święta Bożego Narodzenia to czas dla rodziny. Hiszpański oddział Ikei postanowił z tej okazji sprawdzić, ile o sobie nawzajem wiedzą członkowie kilku rodzin, które zgodziły się wziąć udział w mini eksperymencie. Członkowie czterech rodzin zostali zaproszeni do stołu i poproszeni o odpowiadanie na pytania. Zasady były proste – brak odpowiedzi oznaczał odejście od stołu.
Czytaj także: Jedzenie z Ikei zamówimy do domu. Na razie z jednego sklepu
W sobotę specjaliści ds. ratownictwa morskiego wydobyli na powierzchnię zatopiony superjacht brytyjskiego potent...
Tak dłużej być nie może - tak German Gref, prezes największego banku Rosji, komentuje całkowity brak nowych inwe...
Komisja Europejska poinformowała, że chińscy producenci sprzętu medycznego zostaną wykluczeni z unijnych zamówie...
Trump daje sobie czas na negocjacje z Iranem. Europa produkuje wciąż zbyt mało broni. Milionerzy opuszczają Wiel...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Rosyjska zbrojeniówka wytwarza więcej uzbrojenia niż w sumie przemysły Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Fran...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas