W tym okresie na Starym Kontynencie Mitsubishi sprzedało 125 977 samochodów – o 13 proc. więcej niż w tym samym czasie 2009 roku. Najwięcej aut – 21 700 sztuk – kupili Niemcy, na drugim miejscu plasuje się Wielka Brytania (17 542 sprzedanych egzemplarzy). Z polskich salonów wyjechało 8658 nowych samochodów ze znaczkiem Trzech Diamentów. Dzięki znakomitej sprzedaży w listopadzie Polska wyprzedziła Hiszpanię, która spadła na czwarte miejsce. Kolejne kraje to Izrael, Włochy, Holandia, Norwegia, Szwecja i Francja.
Najpopularniejszym modelem Mitsubishi w Europie jest Colt, drugie miejsce zajmuje Lancer, a następne Outlander, L200, ASX i Pajero. Outlander, L200 i Pajero zanotowały odpowiednio 26, 31 i 23 procentowy wzrost sprzedaży.
– Ten rok jest dla nas naprawdę udany – sprzedamy najwięcej aut w naszej historii, a dwa modele – Outlander i L200 są bestsellerami w swoich segmentach. To niezwykle miły akcent w 15. rocznicę urodzin MMC Car Poland – podkreśla Arkadiusz Tomala, dyrektor zarządzający polskiego oddziału Mitsubishi.
Firma MMC Car Poland powstała 14 grudnia 1995 roku. Do tej pory sprzedała niemal 50 000 nowych samochodów spod znaku Trzech Diamentów. Sieć dilerska składa się z 41 salonów i 43 punktów serwisowych, w których zatrudnienie znajduje 1000 osób.
– W 2011 r. w salonach Mitsubishi Motors pojawi się zapowiedziany jesienią elektrycznie napędzany pojazd o nazwie Mitsubishi i-MIEV. Do pierwszych klientów trafi on już na przełomie stycznia i lutego. Będzie to także pierwszy pełen rok sprzedaży nowego crossovera Mitsubishi ASX, który zdobywa coraz większą popularność wśród Polaków i mamy nadzieję, że stanie się takim sukcesem, jak Mitsubishi Outlander. Jak zwykle będziemy starali się także zaskoczyć czymś naszych klientów – mówi Adam Męciński, dyrektor działu sprzedaży i marketingu MMC Car Poland.