Uskrzydlona strzała ma teraz bardziej ostry design i żywy, soczyście zielony kolor. Dotychczasowy czarny okrąg wokół strzały został zastąpiony lekkim, chromowanym wzorem, umiejscowionym w większej odległości od strzały. Daje to wrażenie, że logo jest teraz bardziej przestronne.

– Cieszymy się, że możemy wyrazić nowe mocne strony marki nie tylko poprzez przyszłe produkty, ale także w sposób, jaki prezentujemy się naszym partnerom i klientom. Škoda jest kojarzona z samochodami oferującymi wysoką jakość za rozsądną cenę, liczne innowacyjne rozwiązania i precyzyjne wykonanie. Wszystko to znajduje wyraźne odzwierciedlenie w naszym zaktualizowanym corporate designie. Škoda zamierza rozpowszechnić swoje nowe wytyczne na arenie międzynarodowej – podkreślił Jürgen Stackmann, członek zarządu czeskiej firmy odpowiedzialny za marketing i sprzedaż.

Nowy design będzie używany we wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych nośnikach komunikacjach marki od 1 marca.