Kizashi EcoCharge stanowi ukłon w stronę zwolenników ekologicznej motoryzacji. W aucie tym dwulitrowy, 144 konny silnik benzynowy, współpracuje z systemem napędu elektrycznego, w skład którego wchodzą 15 kilowatowy silnik/generator prądu oraz akumulator litowo-jonowy o napięciu roboczym 115 V. Silnik elektryczny m.in. wspomaga jednostkę spalinową podczas przyspieszania lub bardziej dynamicznej jazdy. Dzięki temu EcoCharge ma zużywać o 25 procent mniej paliwa w cyklu pozamiejskim niż obecnie produkowany seryjnie Suzuki Kizashi.

W samochodzie zastosowano też szereg innych „wspomagaczy" oszczędzania benzyny, m.in. systemy odzysku energii kinetycznej w trakcie hamowania, automatycznego wyłączania silnika benzynowego po zatrzymaniu pojazdu, odcinania dopływu paliwa po odjęciu „gazu" i w czasie hamowania oraz ogumienie o niskich oporach toczenia.

Miłośników sportowych aut zainteresuje drugi koncept – Kizashi Apex. Wygląd samochodu nawiązuje do stylizacji motocykli wyścigowych Suzuki. Szczególnie zaakcentowane jest pokrewieństwo z superścigaczem GSX-R Superbike.  Kizashi Apex otrzymał wyczynowe obręcze ze stopu lekkiego z koloryzowanym wykończeniem typu „burnt asphalt", obute w opony Yokohama S.Drive o wymiarze 245/35 R19. Ogumienie to zawiera specjalne, nanotechnologiczne mieszanki mikrowłókien poprawiające trakcję pojazdu zarówno na mokrym jak i suchym podłożu.

Mocnych wrażeń podczas jazdy ma dostarczyć 2,4 litrowy silnik wyposażony w turbosprężarkę Garrett, intercooler wodny oraz rozbudowaną elektronikę doładowania. Jednostka rozwija moc w przedziale 275 – 300 KM.