– Teraz etap intensywnego budowania wizerunku przechodzi w komunikację produktową i ofertową – powiedział Paweł Szarkowski, dyrektor ds. komunikacji rynkowej PTC.
– Proces rebrandingu sieci sprzedaży przebiega zgodnie z założonymi planami i jest już prawie ukończony. Wprowadziliśmy pełną wizualizację T-Mobile w przeszło 1000 sklepów, czyli w ponad 99 proc. całej sieci. Pozostało zaledwie kilka pojedynczych obiektów, które w ciągu najbliższych dni zostaną dostosowane do nowego standardu – dodał.
33 procent Polaków zna już markę T-Mobile, która zastąpiła Erę
Z jego słów wynika, że zrealizowano cel wytyczony wcześniej przez prezesa PTC Miroslava Rakowskiego. – Po 30 dniach obecności T-Mobile na rynku możemy się pochwalić wzrostem spontanicznej znajomości marki z 3 proc. w maju do 33 proc. w czerwcu. Z niezależnych badań rynkowych prowadzonych przez SMG/KRC Millward Brown wynika, że 87 proc. ankietowanych wie, ze Era zmieniła się w T-Mobile – mówi Szarkowski. Wcześniej Rakowski zapowiadał, że celem kampanii na ten rok jest osiągnięcie rozpoznawalności marki na poziomie 29 proc. Szarkowski nie ujawnił, w jaki sposób rebranding przełożył się na wyniki sprzedaży usług PTC.
Wprowadzanie nowego logo na wyświetlacze telefonów przebiega sukcesywnie i powinno się zakończyć do końca lipca – zapowiedział dyrektor. Według niego dłużej potrwa to w przypadku iPhone'a. Powód – specyfika oprogramowania.