33 proc. Polaków zna markę T-Mobile

Zakończyła się wizerunkowa część kampanii reklamowej związanej z przejściem operatora komórkowego Polska Telefonia Cyfrowa z marki Era na T-Mobile

Publikacja: 11.07.2011 01:38

33 proc. Polaków zna markę T-Mobile

Foto: Bloomberg

– Teraz etap intensywnego budowania wizerunku przechodzi w komunikację produktową i ofertową – powiedział Paweł Szarkowski, dyrektor ds. komunikacji rynkowej PTC.

– Proces rebrandingu sieci sprzedaży przebiega zgodnie z założonymi planami i jest już prawie ukończony. Wprowadziliśmy pełną wizualizację T-Mobile w przeszło 1000 sklepów, czyli w ponad 99 proc. całej sieci. Pozostało zaledwie kilka pojedynczych obiektów, które w ciągu najbliższych dni zostaną dostosowane do nowego standardu – dodał.

33 procent Polaków zna już markę T-Mobile, która zastąpiła Erę

Z jego słów wynika, że zrealizowano cel wytyczony wcześniej przez prezesa PTC Miroslava Rakowskiego. – Po 30 dniach obecności T-Mobile na rynku możemy się pochwalić wzrostem spontanicznej znajomości marki z 3 proc. w maju do 33 proc. w czerwcu. Z niezależnych badań rynkowych prowadzonych przez SMG/KRC Millward Brown wynika, że 87 proc. ankietowanych wie, ze Era zmieniła się w T-Mobile – mówi Szarkowski. Wcześniej Rakowski zapowiadał, że celem kampanii na ten rok jest osiągnięcie rozpoznawalności marki na poziomie 29 proc. Szarkowski nie ujawnił, w jaki sposób rebranding przełożył się na wyniki sprzedaży usług PTC.

Wprowadzanie nowego logo na wyświetlacze telefonów przebiega sukcesywnie i powinno się zakończyć do końca lipca – zapowiedział dyrektor. Według niego dłużej potrwa to w przypadku iPhone'a. Powód – specyfika oprogramowania.

PTC zmieniła logo i markę, gdy została przejęta w 100 proc. przez niemiecką grupę Deutsche Telekom. Na kampanię towarzyszącą rebrandingowi może wydać około 100 mln zł. Na pozytywne efekty tej zmiany liczą między innymi dystrybutorzy usług PTC, w tym giełdowy Eurotel. Korzyści odczują także media, w tym kulejący w ostatnich latach segment reklamy zewnętrznej.

 

– Teraz etap intensywnego budowania wizerunku przechodzi w komunikację produktową i ofertową – powiedział Paweł Szarkowski, dyrektor ds. komunikacji rynkowej PTC.

– Proces rebrandingu sieci sprzedaży przebiega zgodnie z założonymi planami i jest już prawie ukończony. Wprowadziliśmy pełną wizualizację T-Mobile w przeszło 1000 sklepów, czyli w ponad 99 proc. całej sieci. Pozostało zaledwie kilka pojedynczych obiektów, które w ciągu najbliższych dni zostaną dostosowane do nowego standardu – dodał.

Biznes
Znamy laureatów 14. edycji Nagrody Polskiej Rady Biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Biznes
Chińskie auta zalewają Europę, Trump grozi Rosji, Macron w Azji
Biznes
Plan dla zbrojeniówki krok bliżej. Jest decyzja rządu
Materiał Promocyjny
Europejska suwerenność cyfrowa: Play i Scaleway łączą siły w rewolucji chmurowej dla polskiego biznesu
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes
Afera Volkswagena: zapadły wyroki więzienia dla byłych menedżerów
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont