Reklama

Sport jako wielki biznes

Uczestnicy największej imprezy biznesowej Europy Centralnej dyskutować będą o trendach, perspektywach oraz roli sportu w światowej polityce i gospodarce.

Aktualizacja: 02.04.2019 21:14 Publikacja: 02.04.2019 21:00

Sport jako wielki biznes

Foto: Adobe Stock

Sport jako inwestycja – doświadczenia, przykłady, praktyki, modele strategii biznesowych, rola komunikacji, mediów, relacji zewnętrznych oraz hierarchie, rozwarstwienie, a także globalizacja – to kolejne z zagadnień zaplanowanych do omówienia w dniach 13–15 maja br. w Katowicach.

Emocje dyskutantów i słuchaczy może wzbudzić panel o polskim sporcie, obecnej sytuacji, infrastrukturze, brakach, a także o zarządzaniu i profesjonalizacji w sporcie, reklamie, sponsoringu, finansowaniu, sporcie wielkim i masowym oraz roli samorządów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Nowelizacja przepisów o KSC idzie na rząd. Nadal nie wszystko jest ustalone
Biznes
Alarmujący ranking gotowości opieki zdrowotnej Globsec. Polska trzecia od końca
Biznes
Asseco. Między wierszami widać rekordową dywidendę
Biznes
Amerykańscy żołnierze zostaną w Polsce, umowa UE–Mercosur i obniżka stóp
Biznes
Asseco idzie na rekord. Akcje drożeją
Reklama
Reklama