Najnowsze trendy w marketingu wykorzystującym wszystkie rodzaje mediów cyfrowych – internet, radio, TV, urządzenia mobilne, przekaz jedno- i wielokierunkowy, rola social mediów – to wybrane z tematów, o jakich dyskutować będą uczestnicy XI Europejskiego Kongresu Gospodarczego i towarzyszących mu European Start-up Days w Katowicach.
Bez wiedzy o trendach, digital marketingu, kliencie, personalizacji narzędzi i mobilności trudno obecnie prowadzić biznes z sukcesem. 15 maja br., w Katowicach, podczas sesji tematycznej w ramach Europejskiego Kongresu Gospodarczego i European Start-up Days omówiona zostanie rola narzędzi PR, zacieranie różnic z marketingiem oraz sztuka wpływania, czyli relacje i współpraca z celebrytami i influencerami, a także rola i znaczenie followersów.
Polski dług publiczny przekroczył 2 biliony złotych i rośnie w tempie, które zaniepokoiło ekonomistów. Spięcie U...
Złamanie zabezpieczeń w polskiej przychodni, szpitalu czy jednostce samorządowej trwa zazwyczaj od 3 do 5 godzin...
Sąd książęcy w Liechtensteinie oddalił powództwo Zygmunta Solorza, a tym samym uznał sukcesję za nieodwołalną —...
Dior zawarł porozumienie z włoskimi władzami, by zakończyć dochodzenie prowadzone przez włoski urząd ds. konkure...
Transformacja branży tworzyw sztucznych jest kluczowa z punktu widzenia zrównoważonej gospodarki i obiegu zamkni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas