Jak zrozumieć nowoczesny marketing

Bez wiedzy o trendach, digital marketingu, kliencie, personalizacji narzędzi i mobilności trudno obecnie prowadzić biznes z sukcesem.

Publikacja: 08.04.2019 21:00

Jak zrozumieć nowoczesny marketing

Foto: Adobe Stock

Najnowsze trendy w marketingu wykorzystującym wszystkie rodzaje mediów cyfrowych – internet, radio, TV, urządzenia mobilne, przekaz jedno- i wielokierunkowy, rola social mediów – to wybrane z tematów, o jakich dyskutować będą uczestnicy XI Europejskiego Kongresu Gospodarczego i towarzyszących mu European Start-up Days w Katowicach.

Bez wiedzy o trendach, digital marketingu, kliencie, personalizacji narzędzi i mobilności trudno obecnie prowadzić biznes z sukcesem. 15 maja br., w Katowicach, podczas sesji tematycznej w ramach Europejskiego Kongresu Gospodarczego i European Start-up Days omówiona zostanie rola narzędzi PR, zacieranie różnic z marketingiem oraz sztuka wpływania, czyli relacje i współpraca z celebrytami i influencerami, a także rola i znaczenie followersów.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Dług publiczny bije rekordy. Rosja kusi Trumpa surowcami krytycznymi
Biznes
Cyfrowa ochrona dziurawa jak sito. Gdzie jest najgorzej?
Biznes
Zygmunt Solorz przegrywa ze swoimi dziećmi. Chodzi o majątek. Co to oznacza?
Biznes
Dior dogadał się z władzami. 2 miliony euro zamiast grzywny
Biznes
Jak się zmienia przemysł tworzyw