- Wartość marki Piątnica wzrosła o ponad 40 proc., mimo braku nakładów na reklamę w mediach, i zgodnie z szacunkami „Rzeczpospolitej" wynosi obecnie blisko 300 milionów zł – zaznacza Zbigniew Kalinowski, prezes OSM Piątnica.

W 2013 roku udało się również zwiększyć eksport produktów Piątnicy o ok. 2 proc. Wartość eksportu w ub. r. wyniosła 34 mln zł i stanowiła 4  proc. obrotu firmy.

OSM Piątnica – jak zaznacza - zakończyła w 2013 roku ważne, z punktu widzenia rozwoju firmy, inwestycje. Ich łączna wartość wyniosła ok. 64 mln zł. Zakład w Piątnicy został rozbudowany o nowe hale produkcyjne i magazyn dystrybucyjny. Natomiast w zakładzie w Ostrołęce uruchomiono największą i najnowocześniejszą w Polsce linię do rozlewania i pakowania mleka świeżego.

? W 2013 roku odnotowaliśmy wzrost sprzedaży we wszystkich najważniejszych kategoriach produktowych – mówi Tomasz Głasek, dyrektor handlowy w OSM Piątnica. ? Rewelacyjnie sprzedały się nowości z 2012 roku, takie jak sery twarogowe Milandia w plastrach oraz jogurty naturalne. Znacząco wzrosła także sprzedaż mascarpone, a największy wzrost rok do roku osiągnęła sprzedaż Mleka Wiejskiego w butelkach. Udało nam się także utrzymać pozycję lidera dwóch kluczowych grup asortymentowych, tj. serków wiejskich oraz śmietan.