W Polsce obecnie jest 9 hoteli ibis budget - po dwa obiekty w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu a także po jednym w Szczecinie, Toruniu oraz Katowicach.
– Hotele stanowią dla Telepizzy bogate źródło nowych klientów. Miesięcznie realizujemy około kilkaset zamówień składanych przez gości wszystkich hoteli ibis budget w Polsce. Pozytywny wynik sprzedaży zachęca do rozszerzenia współpracy o inne sieci. Liczymy, że nastąpi to jeszcze w tym roku – mówi, cytowana w komunikacie, Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizzy Poland. T
elepizza w Hiszpanii z sieciami hotelowymi współpracuje od kilku lat, a jej partnerami są m.in. Holiday Inn, Catalonia Hotels oraz NH. Firma obsługuje tam ponad pół tysiąca hoteli. Jak twierdzi Olbryś, za kilka lat w Polsce może być podobnie. – Już teraz zauważamy pozytywny efekt współpracy z marką ibis budżet – dodaje.
Telepizza jest jedną z największych sieci pizzerii w Polsce. Obecnie ma 115 placówek – 31 własnych i 84 franczyzowych. Rocznie sprzedaje ponad 6 mln sztuk pizzy. 70 proc. to zamówienia z dostawą do klienta. Z kolei 25 proc. z nich składanych jest przez internet. Telepizza szacuje, że sprzedaż online będzie w tym roku większa o 20 proc w stosunku do ubiegłego.