Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.01.2015 00:40 Publikacja: 14.01.2015 00:40
Już w III kwartale marże były na tyle duże, że Orlen Lietuva znowu zaczął wypracowywać zysk netto.
Foto: Bloomberg
Na początku stycznia Komisja Europejska podała, że Koleje Litewskie ograniczały konkurencję poprzez likwidację linii kolejowej łączącej ten kraj z łotewskim Renge. W efekcie uniemożliwiały PKN Orlen korzystanie z usług alternatywnego przewoźnika i transportowanie paliw z litewskiej rafinerii w Możejkach w kierunku północnym. To z kolei spowodowało, że płocki koncern musiał korzystać z usług Kolei Litewskich, które okazały się stosunkowo drogie.
W ocenie analityków droga do poprawy sytuacji w Możejkach jest ciągle daleka.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Amerykański Senat i Izba Reprezentantów przegłosowały „Big Beautiful Bill” Trumpa, branża logistyczna ostrzega p...
Fundacje rodzinne stają się coraz popularniejszym narzędziem dla polskich przedsiębiorców oraz rodzin biznesowyc...
Microsoft zwolni około 9000 pracowników. Ta zmiana dotknie około 4 proc. globalnej siły roboczej spółki w różnyc...
Del Monte Foods, 138-letnia firma najlepiej znana z konserwowanych owoców i warzyw, ogłosiła upadłość i poszukuj...
Komisja Europejska proponuje ambitny cel redukcji emisji. Polska krytykuje ETS2, USA i Wietnam zawierają przełom...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas