Aktualizacja: 14.01.2015 00:40 Publikacja: 14.01.2015 00:40
Już w III kwartale marże były na tyle duże, że Orlen Lietuva znowu zaczął wypracowywać zysk netto.
Foto: Bloomberg
Na początku stycznia Komisja Europejska podała, że Koleje Litewskie ograniczały konkurencję poprzez likwidację linii kolejowej łączącej ten kraj z łotewskim Renge. W efekcie uniemożliwiały PKN Orlen korzystanie z usług alternatywnego przewoźnika i transportowanie paliw z litewskiej rafinerii w Możejkach w kierunku północnym. To z kolei spowodowało, że płocki koncern musiał korzystać z usług Kolei Litewskich, które okazały się stosunkowo drogie.
W ocenie analityków droga do poprawy sytuacji w Możejkach jest ciągle daleka.
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
Nie ma porozumienia odnośnie do unijnego mechanizmu SAFE, z którego będzie można pożyczyć do 150 mld euro na zak...
Inwestycje w infrastrukturę przeprowadzane za europejskie czy polskie pieniądze mają poprawić jakość życia w Eur...
Po noworocznych, święta majowe to najważniejszy w Rosji czas masowego odpoczynku. Kreml zachęca Rosjan do spędza...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas