Przedsiębiorcy polubili duże i luksusowe samochody

Powoli rośnie popularność modeli hybrydowych i elektrycznych.

Aktualizacja: 24.03.2015 15:11 Publikacja: 02.03.2015 00:01

Udział klientów kupujących na polskim rynku nowe samochody na REGON przekroczył w 2014 roku 61 proc., gdy rok wcześniej wyniósł niecałe 60 proc. Proporcja obu grup zmieniała się z kwartału na kwartał: w pierwszym udział klientów firmowych wynosił ponad 57 proc., w ostatnim – był o 6 pkt proc. większy. Jeszcze wyraźniej widać wzrost, jeśli się popatrzy na liczbę sprzedaży, która w 2014 roku przekroczyła 201 tys., gdy w 2013 roku była o ponad 30 tys. mniejsza.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP
Biznes
Komputronik pozyskał inwestora. Kurs szybuje
Biznes
Jak obniżyć ceny mieszkań? Cła na nawozy i plan podatkowy Trumpa
Biznes
Będą cła na nawozy z Rosji i Białorusi. Grupa Azoty częściowo zadowolona