Aktualizacja: 24.03.2015 15:11 Publikacja: 02.03.2015 00:01
Udział klientów kupujących na polskim rynku nowe samochody na REGON przekroczył w 2014 roku 61 proc., gdy rok wcześniej wyniósł niecałe 60 proc. Proporcja obu grup zmieniała się z kwartału na kwartał: w pierwszym udział klientów firmowych wynosił ponad 57 proc., w ostatnim – był o 6 pkt proc. większy. Jeszcze wyraźniej widać wzrost, jeśli się popatrzy na liczbę sprzedaży, która w 2014 roku przekroczyła 201 tys., gdy w 2013 roku była o ponad 30 tys. mniejsza.
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas