Reklama

Przedsiębiorcy polubili duże i luksusowe samochody

Powoli rośnie popularność modeli hybrydowych i elektrycznych.

Aktualizacja: 24.03.2015 15:11 Publikacja: 02.03.2015 00:01

Udział klientów kupujących na polskim rynku nowe samochody na REGON przekroczył w 2014 roku 61 proc., gdy rok wcześniej wyniósł niecałe 60 proc. Proporcja obu grup zmieniała się z kwartału na kwartał: w pierwszym udział klientów firmowych wynosił ponad 57 proc., w ostatnim – był o 6 pkt proc. większy. Jeszcze wyraźniej widać wzrost, jeśli się popatrzy na liczbę sprzedaży, która w 2014 roku przekroczyła 201 tys., gdy w 2013 roku była o ponad 30 tys. mniejsza.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Największa stocznia wojenna Rosji bez pieniędzy na działalność
Biznes
Banki chcą osobistej rozmowy z założycielem Polsatu
Biznes
Niemcy intensywnie kupują sprzęt dla wojska
Biznes
Austria zlicytuje rosyjski majątek. Pieniądze dostanie Naftogaz
Biznes
Xi Jinping nie chce, by producenci aut elektrycznych cięli ceny
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama