Przedsiębiorcy polubili duże i luksusowe samochody

Powoli rośnie popularność modeli hybrydowych i elektrycznych.

Aktualizacja: 24.03.2015 15:11 Publikacja: 02.03.2015 00:01

Udział klientów kupujących na polskim rynku nowe samochody na REGON przekroczył w 2014 roku 61 proc., gdy rok wcześniej wyniósł niecałe 60 proc. Proporcja obu grup zmieniała się z kwartału na kwartał: w pierwszym udział klientów firmowych wynosił ponad 57 proc., w ostatnim – był o 6 pkt proc. większy. Jeszcze wyraźniej widać wzrost, jeśli się popatrzy na liczbę sprzedaży, która w 2014 roku przekroczyła 201 tys., gdy w 2013 roku była o ponad 30 tys. mniejsza.

Pozostało 87% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca