Reklama
Rozwiń
Reklama

Przedsiębiorcy polubili duże i luksusowe samochody

Powoli rośnie popularność modeli hybrydowych i elektrycznych.

Aktualizacja: 24.03.2015 15:11 Publikacja: 02.03.2015 00:01

Udział klientów kupujących na polskim rynku nowe samochody na REGON przekroczył w 2014 roku 61 proc., gdy rok wcześniej wyniósł niecałe 60 proc. Proporcja obu grup zmieniała się z kwartału na kwartał: w pierwszym udział klientów firmowych wynosił ponad 57 proc., w ostatnim – był o 6 pkt proc. większy. Jeszcze wyraźniej widać wzrost, jeśli się popatrzy na liczbę sprzedaży, która w 2014 roku przekroczyła 201 tys., gdy w 2013 roku była o ponad 30 tys. mniejsza.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Afera korupcyjna na Ukrainie, tania energia, Pekin puszcza oko do Madrytu
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Biznes
Sebastian Kondracki: Bielik AI ma już milion pobrań. I w żadnym wypadku nie jest na sprzedaż
Patronat Rzeczpospolitej
Samodzielność to nowa waluta przyszłości
Biznes
Pożyczki z SAFE zagrożone, odwet Brukseli na Chinach i zwolnienie z relokacji
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Afryka otwiera drzwi dla polskich firm. Rusza ekspansja
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama