Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 14.03.2015 17:27 Publikacja: 14.03.2015 17:07
W najbliższych pięciu latach Volkswagen AG planuje wielką ofensywę: na nowe modele i fabryki wyda 107 mld euro, z tego 22 mld w Chinach. – Inwestycje sfinansujemy z bieżących przepływów – zapewnia odpowiedzialny za finanse koncernu Hans Dieter Potsch. Nie chce jednak podać, jakie na koniec programu będą przychody koncernu oraz zdolności produkcyjne. W 2014 roku VW AG sprzedało 10,2 mln samochodów oraz zanotowało przychody sięgające 202,4 mld euro. Zysk operacyjny sięgnął 12,7 mld euro, zaś zysk netto 11 mld euro. Przepływy finansowe z działalności przekroczyły w ub.r. 21 mld euro. Volkswagen AG inwestuje w nowe technologie, oszczędniejsze modele i poszerza ofertę. W 2014 roku na badania i rozwój wydał 11,5 mld euro. Nad nowymi modelami pracuje 46 tys. inżynierów i techników oraz 10 tys. informatyków. W najbliższych dwóch latach uruchomią produkcję pięćdziesięciu nowych modeli. Do 2020 roku wszystkie samochody koncernu zapewnią dostęp do Internetu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Akcje wehikułu inwestycyjnego, stworzonego przez jednego z największych guru inwestorów, radziły sobie w ostatni...
Zarząd Elektrimu opublikował ogłoszenie cypryjskiej spółki Stasalco o nadzwyczajnym walnym zgromadzeniu, które z...
Rosyjska stocznia, w której budowane są m.in. okręty wojenne, rozpoczęła zwolnienia. Powodem jest potężna dziura...
Instytucje finansujące grupę Cyfrowy Polsat chcą spotkać się z Zygmuntem Solorzem. Wstrzymują się z decyzjami o...
Do końca roku koncern zbrojeniowy Rheinmetall ma dostarczyć Bundeswehrze 1,4 tys. pojazdów za ponad 3 mld zł. Je...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas