Aktualizacja: 18.03.2015 19:37 Publikacja: 18.03.2015 19:37
Foto: Bloomberg
W przypadku Toyoty, która jest wiceliderem rankingu najbardziej popularnych marek, sprzedaż do firmowych modeli z napędem hybrydowym przewyższa już popularność silników diesla. Według importera marki, spółki Toyota Motor Poland, już co czwarty sprzedawany w Polsce kompaktowy model Auris, jedno z najbardziej popularnych aut na rynku (7. miejsce), jest wyposażony w pełny napęd hybrydowy.
Analiza rejestracji nowych samochodów przez firmy pokazuje, że napęd hybrydowy jest obecnie wybierany w Aurisie częściej niż diesel: w styczniu i lutym tego roku firmy zarejestrowały 298 sztuk Aurisa Hybrid i 287 sztuk Aurisa z silnikiem diesla.
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas