Reklama
Rozwiń
Reklama

Amica Wronki stawia na okapy

Amica Wronki szuka sposobów na zróżnicowanie działalności. Jednym z kluczowych pomysłów są okapy kuchenne.

Publikacja: 26.03.2015 20:00

Amica Wronki stawia na okapy

Foto: Archiwum

– Sprzedajemy rocznie ponad 400 tys. sztuk okapów. Zamierzamy zmienić strukturę sprzedaży na rzecz modeli znacznie bardziej zaawansowanych technicznie i designersko niż obecnie – zapowiada Jacek Rutkowski, prezes i główny udziałowiec Amiki Wronki.

To jedna z kategorii, z którą spółka znana z produkcji kuchni wiąże największe nadzieje, pozwala też generować wysokie marże. Jak mówi prezes Rutkowski, okapów powinno się na danym rynku sprzedawać ok. 50 proc. w relacji do sprzedawanych kuchni.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Dziennikarka „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” wyróżniona nagrodą „ESG Angels”
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
InPost wspiera polską AI, słabe kredyty w Polsce i kłopoty rosyjskich firm
Biznes
Jak skutecznie budować długofalową siłę marki
Biznes
Centra handlowe jako przestrzeń dla młodych
Biznes
Kluczowa rola nauki i biznesu w zapewnianiu bezpieczeństwa
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama