Reklama
Rozwiń

Amica Wronki stawia na okapy

Amica Wronki szuka sposobów na zróżnicowanie działalności. Jednym z kluczowych pomysłów są okapy kuchenne.

Publikacja: 26.03.2015 20:00

Amica Wronki stawia na okapy

Foto: Archiwum

– Sprzedajemy rocznie ponad 400 tys. sztuk okapów. Zamierzamy zmienić strukturę sprzedaży na rzecz modeli znacznie bardziej zaawansowanych technicznie i designersko niż obecnie – zapowiada Jacek Rutkowski, prezes i główny udziałowiec Amiki Wronki.

To jedna z kategorii, z którą spółka znana z produkcji kuchni wiąże największe nadzieje, pozwala też generować wysokie marże. Jak mówi prezes Rutkowski, okapów powinno się na danym rynku sprzedawać ok. 50 proc. w relacji do sprzedawanych kuchni.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Giełdowe spółki wolne od pozwów synów Zygmunta Solorza
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Polska bezbronna wobec dronów, negocjacje UE-USA, możliwe spadki cen mieszkań
Biznes
Kina podsumowują pierwsze półrocze. Nawet „Minecraft” nie pomógł
Biznes
Trump wysyła listy i grozi BRICS, polskie firmy liderami AI, paraliż w Rosji
Biznes
Benefit Systems na rynku wellbeing: przepis na skalowalny sukces