Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.03.2015 20:00 Publikacja: 26.03.2015 20:00
Foto: Archiwum
– Sprzedajemy rocznie ponad 400 tys. sztuk okapów. Zamierzamy zmienić strukturę sprzedaży na rzecz modeli znacznie bardziej zaawansowanych technicznie i designersko niż obecnie – zapowiada Jacek Rutkowski, prezes i główny udziałowiec Amiki Wronki.
To jedna z kategorii, z którą spółka znana z produkcji kuchni wiąże największe nadzieje, pozwala też generować wysokie marże. Jak mówi prezes Rutkowski, okapów powinno się na danym rynku sprzedawać ok. 50 proc. w relacji do sprzedawanych kuchni.
Amerykański producent półprzewodników Texas Instruments zainwestuje ponad 60 miliardów dolarów w rozbudowę produ...
Rząd Kanady objął sankcjami krewnych i otoczenie Władimira Putina. Na czarnej liście są m.in. była żona Putina,...
Celujemy w ponad 2 mld zł przychodów rocznie i ekspansję zagraniczną – mówi Michał Wróblewski, prezes Rockfinu.
Polska zmaga się z nadprodukcją OZE. KE planuje zakaz importu rosyjskiego gazu od 1 stycznia 2026 roku. Trump ni...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Wyzwania i szanse transformacji energetycznej były tematem nowego odcinka podcastu „E.ON Talks”. Uczestniczące w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas