Reklama

Amica Wronki stawia na okapy

Amica Wronki szuka sposobów na zróżnicowanie działalności. Jednym z kluczowych pomysłów są okapy kuchenne.

Publikacja: 26.03.2015 20:00

Amica Wronki stawia na okapy

Foto: Archiwum

– Sprzedajemy rocznie ponad 400 tys. sztuk okapów. Zamierzamy zmienić strukturę sprzedaży na rzecz modeli znacznie bardziej zaawansowanych technicznie i designersko niż obecnie – zapowiada Jacek Rutkowski, prezes i główny udziałowiec Amiki Wronki.

To jedna z kategorii, z którą spółka znana z produkcji kuchni wiąże największe nadzieje, pozwala też generować wysokie marże. Jak mówi prezes Rutkowski, okapów powinno się na danym rynku sprzedawać ok. 50 proc. w relacji do sprzedawanych kuchni.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Między transparentnością a ochroną przed nadużyciami
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Materiał Partnera
11 wież Eiffla czekolady rocznie
Biznes
Trump z nowymi umowami, AI w medycynie i rosyjski przemysł lotniczy
Biznes
W którą stronę zmierza bancassurance?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Sprzedaż działki pod CPK, Polska potęgą w produkcji zniczy i rekord WIG
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama