Będzie zajmowało się również zarządzaniem danymi, rozliczeniami delegacji oraz szkoleniami. Do tej pory w Centrum zatrudniono 90 konsultantów. Docelowo ma ich być 120.
- Ta inwestycja to kolejny dowód potwierdzający ważną rolę, jaką odgrywa Polska w międzynarodowej sieci firmy Opel – powiedział podczas uroczystego otwarcia Centrum wiceprezes Grupy Opel ds. personalnych, Ulrich Schumacher. - Cieszymy się z faktu, że General Motors rozszerza zakres swojej aktywności biznesowej w Polsce i nie ogranicza się do tradycyjnej działalności związanej z produkcją samochodów – dodał dyrektor Departamentu Innowacji i Przemysłu w Ministerstwie Gospodarki, Jerzy Majchrzak. Jak zaznaczył, nowe centrum usług Opla oznacza nowe miejsca pracy dla mieszkańców regionu.
Nowo otwarte centrum stanowi część General Motors Manufacturing Poland i znajduje się na terenie zakładu w Tychach. Spółka zatrudnia obecnie 3,9 tys. osób w trzech oddziałach: zakładzie produkującym samochody w Gliwicach, fabryce silników w Tychach oraz nowo otwartym centrum. W drugiej połowie tego roku zakład w Gliwicach rozpocznie produkcję Opla Astry nowej generacji. Ponadto w zakładzie w Tychach produkowana będzie nowa rodzina silników.
Gliwicka fabryka Opla od lat uznawana jest za jeden z najlepszych europejskich zakładów należących do General Motors. Nowy model powinien na kilka lat zapewnić jej stabilność produkcji i zatrudnienia.