Globalne marki ruszają nad Wisłę

Taco Bell i Dairy Queen, dwie znane globalne marki restauracyjne, planują ekspansję w Polsce.

Publikacja: 06.04.2015 22:00

Już wkrótce otwarty ma zostać pierwszy nad Wisłą lokal Dairy Queen, amerykańskiej sieci specjalizują

Już wkrótce otwarty ma zostać pierwszy nad Wisłą lokal Dairy Queen, amerykańskiej sieci specjalizującej się w koktajlach mlecznych i burgerach.

Foto: Bloomberg

Już wkrótce otwarty ma zostać pierwszy nad Wisłą lokal Dairy Queen, amerykańskiej sieci specjalizującej się w koktajlach mlecznych i burgerach. Przedstawiciele Dairy Queen zapowiadają, że Polska będzie przyczółkiem do dalszej ekspansji w regionie. Głównym udziałowcem spółki jest firma Berkshire Hathaway, należąca do jednego z najbogatszych ludzi świata, miliardera Warrena Buffetta.

Do Polski wraca też serwujący meksykańskie dania Taco Bell. – Jesteśmy w trakcie poszukiwania potencjalnych franczyzobiorców, zarówno w Polsce, jak i w innych krajach Europy – mówi „Rzeczpospolitej" Amy Kavanaugh odpowiadająca za markę Taco Bell w amerykańskim koncernie Yum. Nie ujawnia, ile restauracji fast food z meksykańskimi daniami może powstać w Polsce.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca