Globalne marki ruszają nad Wisłę

Taco Bell i Dairy Queen, dwie znane globalne marki restauracyjne, planują ekspansję w Polsce.

Publikacja: 06.04.2015 22:00

Już wkrótce otwarty ma zostać pierwszy nad Wisłą lokal Dairy Queen, amerykańskiej sieci specjalizują

Już wkrótce otwarty ma zostać pierwszy nad Wisłą lokal Dairy Queen, amerykańskiej sieci specjalizującej się w koktajlach mlecznych i burgerach.

Foto: Bloomberg

Już wkrótce otwarty ma zostać pierwszy nad Wisłą lokal Dairy Queen, amerykańskiej sieci specjalizującej się w koktajlach mlecznych i burgerach. Przedstawiciele Dairy Queen zapowiadają, że Polska będzie przyczółkiem do dalszej ekspansji w regionie. Głównym udziałowcem spółki jest firma Berkshire Hathaway, należąca do jednego z najbogatszych ludzi świata, miliardera Warrena Buffetta.

Do Polski wraca też serwujący meksykańskie dania Taco Bell. – Jesteśmy w trakcie poszukiwania potencjalnych franczyzobiorców, zarówno w Polsce, jak i w innych krajach Europy – mówi „Rzeczpospolitej" Amy Kavanaugh odpowiadająca za markę Taco Bell w amerykańskim koncernie Yum. Nie ujawnia, ile restauracji fast food z meksykańskimi daniami może powstać w Polsce.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Arbitraż online rusza na podbój Europy
Biznes
Azoty chcą wejść w produkcję nitrocelulozy do amunicji
Biznes
Po ostatnich awariach X Elon Musk obiecuje powrót do pracy w swoich firmach 24/7
Biznes
Czarnogórskie biznesy Olega Deripaski. Sankcje są, ale układy też
Biznes
Demograficzne wyzwania Polski: dzietność, migracje i przyszłość gospodarki