Z informacji rpkom.pl wynika, że od nowego sezonu sponsorem tytularnym Ekstraklasy, ogólnopolskiej ligi piłki nożnej najwyższej klasy, nie będzie już T-Mobile Polska. Operator zrealizował cel, jaki przyświecał mu w 2011 r., gdy podpisywał umowę sponsorską: nowa marka sieci komórkowej została przez ostatnich kilka lat wypromowana.

Wprawdzie  dziś operator wciąż negocjuje ze spółką Ekstraklasa partnerstwo, ale już nie w dotychczasowej formie sponsora tytularnego.

Konrad Mróz z biura prasowego T-Mobile Polska nie komentuje tej informacji wprost. Mówi tylko: - Sponsoring tytularny rozgrywek Ekstraklasy był jednym z kluczowych elementów promowania marki T-Mobile na polskim rynku od momentu rebrandingu w 2011 r. Byliśmy na tyle zadowoleni z rezultatów współpracy, że w 2013 r. przedłużyliśmy ją o kolejne dwa lata do końca sezonu 2014/2015. Chcemy kontynuować naszą obecność w najważniejszych rozgrywkach piłkarskich w Polsce w roli ważnego partnera, z wykorzystaniem możliwości, jakie może zaoferować nowoczesna i innowacyjna firma telekomunikacyjna.

Więcej o negocjacjach praw do transmisji rozgrywek można znaleźć dziś w "Rzeczpospolitej".