Bwin.party to gigant branży hazardowej - codziennie wystawia 30 tys. zakładów bukmacherskich online w ponad 90 dyscyplinach sportowych, oferuje też online grę w pokera czy bingo. Znany z tego, że sponsoruje m.in. Real Madryt, Bayern Monachium, Manchester United i MotoGP. W 2014 roku przychody osiągnęły prawie 612 milionów euro. Spółka jest notowana na giełdach w Londynie i Wiedniu.
Ma ponad 20 milionów klientów w 25 państwach, mówiących w 18 językach. Polski system, który obsługuje klientów bwin powstał w oparciu o stworzone przez ALAN Systems rozwiązanie CREAM. - Jest to zintegrowane narzędzie zwiększające efektywność pracy działów obsługi klienta, marketingu i sprzedaży. Nasz system podpowiada w momencie kontaktu także całą historię klienta z innych sprzężonych systemów np. płatności czy gier. Robi to w inteligentny sposób np. po numerze telefonu, adresie IP komputera, typie problemów, adresie mailowym czy po języku w którym mówi klient czy pisze e-mail do agenta - twierdzi Łukasz Krain, project manager w ALAN System. Dzięki temu konsultant rozmawia z klientem jak z dobrym znajomym - dodaje. System dla bwin jest zaprogramowany tak by wyłuskać też np. klienta VIP.
Ma to szczególne znaczenie biorąc pod uwagę ponad 20 milionową grupę klientów.
- Bardzo cieszy nas, że to właśnie polski zespół programistów został wybrany do stworzenia systemu obsługi klienta w tak liczącej się na świecie firmie - dodaje Krain. Uważa, że to m.in. dzięki doskonałej renomie, jaką cieszą się nasi programiści za granicą. Znaczenie mają też oczywiście doświadczenia międzynarodowe jego firmy. Działamy na rynkach europejskich od 16 lat i mam wrażenie, że bardziej rozpoznawalni jesteśmy właśnie tam, a nie w Polsce - dodaje Krain.
Z rozwiązania CREAM korzystają też znaczące firmy z Austrii i Niemiec, które chcą być bardziej konkurencyjne.