Bwin.party to gigant branży hazardowej - codziennie wystawia 30 tys. zakładów bukmacherskich online w ponad 90 dyscyplinach sportowych, oferuje też online grę w pokera czy bingo. Znany z tego, że sponsoruje m.in. Real Madryt, Bayern Monachium, Manchester United i MotoGP. W 2014 roku przychody osiągnęły prawie 612 milionów euro. Spółka jest notowana na giełdach w Londynie i Wiedniu.
Ma ponad 20 milionów klientów w 25 państwach, mówiących w 18 językach. Polski system, który obsługuje klientów bwin powstał w oparciu o stworzone przez ALAN Systems rozwiązanie CREAM. - Jest to zintegrowane narzędzie zwiększające efektywność pracy działów obsługi klienta, marketingu i sprzedaży. Nasz system podpowiada w momencie kontaktu także całą historię klienta z innych sprzężonych systemów np. płatności czy gier. Robi to w inteligentny sposób np. po numerze telefonu, adresie IP komputera, typie problemów, adresie mailowym czy po języku w którym mówi klient czy pisze e-mail do agenta - twierdzi Łukasz Krain, project manager w ALAN System. Dzięki temu konsultant rozmawia z klientem jak z dobrym znajomym - dodaje. System dla bwin jest zaprogramowany tak by wyłuskać też np. klienta VIP.