Katastrofa Subwaya

Sieć gastronomiczna Subway musi poradzić sobie z wizerunkową katastrofą. Jared Fogle, długoletni rzecznik firmy i "twarz" kampanii reklamowych sieci przyznał się w sądzie do zarzutów pedofilii i dystrybucji pornografii dziecięcej.

Aktualizacja: 20.08.2015 14:27 Publikacja: 20.08.2015 13:01

Katastrofa Subwaya

Foto: Materiały Inwestora

Fogle był najbardziej rozpoznawalną postacią kojarzoną w USA z Subwayem. Wystąpił w pierwszych reklamach sieci już w 2000 roku, po tym, jak po specjalnej diecie opartej na kanapkach Subwaya zrzucił podczas studiów ponad 110 kilogramów nadwagi. Powołał potem do życia Jared Foundation, która walczyła z problemem otyłości dzieci, a marketingowy mariaż z Subwayem i udział w ponad 300 reklamach przyniósł mu majątek szacowany na ponad 15 milionów dolarów – szacuje portal celebritynetworth.com.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Szef sieci Play: Mamy ambicje przegonić Orange
Biznes
Guntram B. Wolff: Ryzykujemy przepłacanie za obronność
Biznes
Atak Iranu, Ormuz i bezpieczeństwo energetyczne, brytyjska strategia przemysłowa
Biznes
Będzie likwidacja raportów? Mamy głos ministerstwa
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Biznes
XIX Forum Funduszy dzień 1: Jak zachęcić Polaków do aktywnego zarządzania finansami