Katastrofa Subwaya

Sieć gastronomiczna Subway musi poradzić sobie z wizerunkową katastrofą. Jared Fogle, długoletni rzecznik firmy i "twarz" kampanii reklamowych sieci przyznał się w sądzie do zarzutów pedofilii i dystrybucji pornografii dziecięcej.

Aktualizacja: 20.08.2015 14:27 Publikacja: 20.08.2015 13:01

Katastrofa Subwaya

Foto: Materiały Inwestora

Fogle był najbardziej rozpoznawalną postacią kojarzoną w USA z Subwayem. Wystąpił w pierwszych reklamach sieci już w 2000 roku, po tym, jak po specjalnej diecie opartej na kanapkach Subwaya zrzucił podczas studiów ponad 110 kilogramów nadwagi. Powołał potem do życia Jared Foundation, która walczyła z problemem otyłości dzieci, a marketingowy mariaż z Subwayem i udział w ponad 300 reklamach przyniósł mu majątek szacowany na ponad 15 milionów dolarów – szacuje portal celebritynetworth.com.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Aktywa oligarchów trafią do firm i osób w Unii poszkodowanych przez rosyjski reżim
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne