Paczki z e-zakupami potanieją

Poczta Polska atakuje. Wyszła właśnie z nową ofertą dla e-handlu, która ma odebrać internetowych klientów InPostowi. Czy to początek wojny cenowej?

Aktualizacja: 02.09.2015 07:39 Publikacja: 01.09.2015 22:00

Paczki z e-zakupami potanieją

Foto: Flickr

Bitwa firm kurierskich o wart nawet 37 mld zł polski rynek e-commerce nabiera rozpędu. Do gry włączyła się właśnie Poczta Polska (PP), która 1 września ruszyła z nową ofertą dla sprzedających towary przez internet. W ramach specjalnych pakietów proponuje przesyłki wraz z opakowaniem i polisą, i to o kilka procent taniej od najtańszej oferty konkurencji. Daje też sprzedającym gwarancję doręczenia w ciągu trzech dni roboczych, a także bezpłatny zwrot.

Pozostało 91% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej