Aktualizacja: 02.09.2015 07:39 Publikacja: 01.09.2015 22:00
Foto: Flickr
Bitwa firm kurierskich o wart nawet 37 mld zł polski rynek e-commerce nabiera rozpędu. Do gry włączyła się właśnie Poczta Polska (PP), która 1 września ruszyła z nową ofertą dla sprzedających towary przez internet. W ramach specjalnych pakietów proponuje przesyłki wraz z opakowaniem i polisą, i to o kilka procent taniej od najtańszej oferty konkurencji. Daje też sprzedającym gwarancję doręczenia w ciągu trzech dni roboczych, a także bezpłatny zwrot.
Elon Musk, dotychczas aktywnie udzielający się zarówno w kampanii wyborczej, jak i obecnej administracji prezyde...
Władze Czarnogóry nie raz zapewniały, że przestrzegają sankcji antyrosyjskich. Oligarcha Oleg Deripaska jest obj...
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas