Reklama
Rozwiń
Reklama

Paczki z e-zakupami potanieją

Poczta Polska atakuje. Wyszła właśnie z nową ofertą dla e-handlu, która ma odebrać internetowych klientów InPostowi. Czy to początek wojny cenowej?

Aktualizacja: 02.09.2015 07:39 Publikacja: 01.09.2015 22:00

Paczki z e-zakupami potanieją

Foto: Flickr

Bitwa firm kurierskich o wart nawet 37 mld zł polski rynek e-commerce nabiera rozpędu. Do gry włączyła się właśnie Poczta Polska (PP), która 1 września ruszyła z nową ofertą dla sprzedających towary przez internet. W ramach specjalnych pakietów proponuje przesyłki wraz z opakowaniem i polisą, i to o kilka procent taniej od najtańszej oferty konkurencji. Daje też sprzedającym gwarancję doręczenia w ciągu trzech dni roboczych, a także bezpłatny zwrot.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
„Buy European”, czyli… jak nie dać Amerykanom zarobić na rosyjskiej wojnie
Biznes
Geopolityka, gospodarka, technologie - prognozy Rzeczpospolitej na 2026
Biznes
Agnieszka Gajewska nową prezeską PwC w Europie Środkowo-Wschodniej
Biznes
Chińskie auta „widzą i słyszą” wszystko. A Europa jest ślepa
Biznes
Chińskie auta jak szpiedzy, blokada Wenezueli i nowe sankcje USA na Rosję
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama